De ce merită să se înregistreze pe portalul nostru?

Căutaţi un birou, aveţi clădirea de birouri spre închiriere sau serviciile prestate de dvs. se concentrează pe piaţa de birouri, iar dvs. aţi vrea să le prezentaţi grupului de ţintă – în toate cazuri merită să vă înregistraţi. După înregistrarea serviciile noastre vor fi disponibile pentru dvs., ceea ce accelerează semnificativ atingerea scopurilor dvs.

Ce fel de companii se pot înregistra pe portalul nostru?

Fiecare tip de companii care operează pe piaţa spaţiilor de birouri sau sunt conectate cu ea, fie în calitate de o firmă căutându-şi birou sau o companie care doreşte să-şi facă publicitate: companii tip facility managers, furnizori de imobilier de birouri, consilieri, fonduri de investiţii, bănci, firme de avocatură, administratori sau proprietari.

Ce fel de servicii sunt disponibile companiilor înregistrate?

Companii obţină „ Stick funcție” dedicate în exclusivitate companiilor, anumă: - administrare de cereci primite şi de mesaje interne - selecţia de clădirile de birouri preferate - monitorizarea clădirilor de birouri din competiţie - comparare de clădiri de birouri În plus: - încărcare de tranzacţii - încărcare de ştiri (nu înseamnă acelaş lucru ca articole de PR) - încărcare şi publicitare de imobile - vizibilitatea fişei de date a companiei, profilul companiei tip publicitar - încărcare de oferte de muncă - interfaţa useradmin personalizată

Unde se înregistrează companiile?

Prin modului LogIn de pe partea dreaptă-sus a portalului

Care sunt cheltuieli de înregistrare de companie?

La dispoziţia companiilor sunt 2 pachete diferite în funcţie de nevoile lor.

Cum îmi pot încărca logo-ul companiei mele?

Logo-ul companiei se poate încărca cu ajutorul portalului de utilizator useradmin, unde vă puteţi autentifica cu datele alese în timpul înregistrării. Faceţi click pe meniul “Datele companiei”, iar acolo veţi găsi meniul „Încărcaţi logo-ul” alături de numele companiei pe dreaptă.

Ce trebuie să fac dacă nu am primit e-mail-ul de activare?

Vă rugăm să ne contactaţi direct la telefon sau prin e-mail ca să ocupăm de problema dvs. cât mai repede.

Cum pot să mă autentific dacă am uitam parola?

Puteţi cere o parolă nouă cu ajutorul funcţiei „Parolă uitată” , care se află în meniul de autentificare în colţul dreaptă-sus al ecranului.