De ce se merită înregistrarea pe portalul nostru?

Numeroase servicii utile oferite sunt disponibile numai pentru utilizatorii înregistraţi. Datorita acestora veţi atinge scopurile cu mult mai repede şi mai uşor, adică veţi găsi biroul nou, ceea ce este motivul pe care aţi vizitat portalul nostru.

Cine se poate înregistra pe portalul nostru?

Oricine, care se ocupă de piaţa de birouri.

Ce fel de servicii sunt disponibile pentru cei care caută spaţii de birouri?

Ultimele 20 de clădiri de birouri vizualizate Lista cu rezultate de ulimă căutare Mesaje, e-mailuri primite şi cereri de ofertă trimise Urmăritor de birouri pentru chiriaşi şi cei care caută birouri Clădirile mele de birouri preferate Comparaţi clădiri de birouri

Ultimele 20 de clădiri de birouri vizualizate

Aceasta funcţie vă permite să revizuiţi pe o singură listă ultimele 20 de clădiri de birouri vizualizate, precum şi să le sortaţi în funcţie de diferite criterii

Lista cu rezultate de ulimă căutare

Cu funcţia această puteţi revizui, sorta şi restrângeţi rezultate de ultimă caăutare.

Mesaje, e-mailuri primite şi cereri de ofertă trimise

Funcţia această vă salvează mesajele trimise şi cele primite, fie între noi sau între dvs. şi clădirile de birouri; vă ajută în stocarea mesajelor tip cereri de ofertă primite şi cele trimise. În plus, vă asiguram că toate aceste mesaje pot fi regăsite şi mai târziu.

Urmăritor de birouri pentru chiriaşi şi cei care caută birouri

Cu ajutorul aceste funcţii puteţi specifica de la care imobile de birouri aţi vrea să primiţi notificări în cazul unor schimbări în chiria, cheltuielile de întreţinere, spaţiile disponibile sau suprafaţa minimă închiriabilă în comparaţie cu datele obţinute data trecută.

Când se întâmplă actualizarea datelor de ”Urmăriţi birouri”?

Imediat după ce orice dată de clădire de birouri aleasă s-a schimbat.

Clădirile mele de birouri preferate

Selectaţi şi colectaţi pe un loc clădirile dvs. de birouri preferate , solicitaţi oferte de la toate într-un timp sau de la fiecare aparte. Imobilele dvs. preferate sunt salvate pe propriul dvs. portal useradmin, unde le puteţi revizui în orice moment şi bucurându-vă de beneficiile oferite de funcţia această.

Ce este funcţiunea „Clădire de birouri preferată”?

Clădirile de birouri preferate sunt aceeaşi care au fost marcate de către utilizator drept clădirile preferate pe fişa de date. Aceasta sunt salvate pe o listă aparte. Puteţi să vizualizaţi în orice timp clădirile dvs de birouri preferate pe platforma proprie useadmin, precum şi să utilizaţi toate funcţiile oferite, de pildă să cereţi ofertă de toate immobile într-un timp.

Cum pot adăuga o clădire nouă la imobilele mele preferate?

Utilizatorii înregistraâi pot selecta clădirile de birouri preferate făcând un click pe iconul Preferate pe fişa de date a clădirii de birouri

Cum pot să şterg o clădire de pe lista clădirilor mele de birouri preferate?

Selectaţi clădirea pe lista şi daţi un click pe “Şterge”.

Comparaţi clădiri de birouri

Funcţia această vă permite să comparaţi rapid şi eficient diferite clădiri de birouri şi parametrii lor.

Cum pot compara clădiri selectate utilizând funcţia de comparare a imobilelor?

Pur şi simplu daţi un click pe iconul de comparare de pe fişa de date a clădirii de birouri selectate.

Cum pot să şterg o clădire de birouri de le funcţia de comparare?

Selectaţi clădirea pe lista de comparaţie şi daţi un click pe “Şterge” ca s-o scoateţi de pe lista.

Cum pot adăuga parametrii suplimentari pentru a restrânge mai departe rezultate căutării ?

DUpă înregistrarea utilizatori sunt ceruţi să se autentifice, iar apoi utilizând platforma de utilizator ei pot restrânge cu uşurinţă criteriile de căutare.

Cum pot şterge parametrii deja aleşi?

După autentificarea parametrii adăgaţi pot fi şterşi de pe platforma proprie; selectaţi parametru şi apoi apăsaţi butonul “Şterge”.

Unde se autenfificează solicitant de birouri?

Prin modulul LogIn de pe partea dreaptă-sus a portalului.