CĂUTAȚI UN NOU BIROU?

464
rezultate
4 kiválasztva
- m2
- €/m2

Nu aveți timp să contactați fiecare birou în parte?

Ofertă clădire birouri

Oslo este o clădire de birouri de clasă A, un concept unic tip courtyard, cu finisaje de înaltă calitate, care încurajează libertatea de mișcare, comunicarea interdepartamentală și extinderea continuă a echipelor, potrivit pentru companii din domeniile IT, BPO, Call Center, cercetare & dezvoltare, servicii bancare, servicii profesionale, auto și pharma. Clădirea este în construcție, avand termen estimat pentru livrare T2 2021. Arhitectura, structura și locația reprezintă abordarea perfect adaptată tendințelor actuale, în care standardele de organizare a spațiului de lucru sunt armonizate cu viziunea unică și specificul fiecărei companii. Clădirea Oslo va avea un regim de 6 etaje (5 funcționale și un etaj tehnic), cu suprafețe închiriabile pe etaj variind între 1.070 și 2.020 mp. Raportul dintre suprafața închiriabilă și suprafața netă închiriabilă (cunoscut ca add-on factor) este de doar 5%, cel mai mic nivel din piața locală. Spațiile închiriabile vor avea forme dreptunghiulare pentru flexibilitate maximă și pentru neutralizarea zonelor neutilizate. În plus, clădirea este înscrisă în procesul de obținere a certificării BREEAM Excellent.

Sfat de la experți

Abonează-te la newsletter-ul nostru!

Office Market

birouinfo.ro

SAUER ANA

Trimiteți email

Office Market

birouinfo.ro

ADINA CAMARA

Trimiteți email

Office Market

birouinfo.ro

ALEXANDRU CRISTEA

Trimiteți email

Testimoniale

SPACEFLOW intră pe piața românească. Primele clădiri de birouri care vor folosi această aplicație aparțin S+B GRUPPE OFFICES

Experiența chiriașilor spațiilor de birouri trece la alt nivel, prin folosirea aplicației de mobil Spaceflow, în toate cele trei clădiri ale S+B Gruppe din București: Magheru One, Pipera Business Tower și Jean Texier Building.

Citește mai mult »

THE LIGHT, un nou concept de living și office în cartierul central-vestic al Capitalei

Proiectul The Light este un reper de calitate situat în noul cartier de afaceri central-vestic al Bucureștiului, fiind dedicat companiilor dinamice, cu o capacitate de 141.126 mp (suprafață totală construită), va oferi trei clădiri de birouri și un complex rezidențial cu 196 de apartamente precum și spații verzi, spații de relaxare și locuri de joacă pentru copii, o zonă pentru retail, o zonă de 2,000 metri pătrați alocată facilităților de well-being (fitness și spa) și, nu în ultimul rând, lifturi care asigură accesul direct în apartament.

Citește mai mult »

Liderii de business se așteaptă ca automatizarea să dezvolte forța de muncă cu 27% în următorii trei ani

Liderii de business se așteaptă ca soluțiile de automatizare precum roboții, sistemele care pot învăța (machine learning) și procesarea limbajului natural să dezvolte forța de muncă cu 27% în următorii trei ani, conform celui mai recent studiu Deloitte Automation with Intelligence, efectuat în rândul a peste 500 de organizații din 26 de țări, inclusiv din România.

Citește mai mult »

Commons deschide un nou spațiu de coworking în Băneasa

Commons deschide în luna octombrie al treilea spațiu de coworking din București. Acesta se află în clădirea Victoria Business Park aflată în proprietatea IMMOFINANZ, situată în zona Băneasa și alături de alte două spații de coworking din Capitală, întărește poziția companiei pe piața de spații de birouri din București.

Citește mai mult »

Venirea mai multor companii din topul Fortune Global 500 în regiunea Europei Centrale și de Est va crește cererea pentru spații imobiliare

În prezent, România numără 105 companii din Fortune Global 500, în timp ce Polonia și Cehia numără 139, respectiv 111 de astfel de companii.

Citește mai mult »

Interviu

SPACEFLOW - spatii care ofera experiente si creaza amintiri

Cu experiențele de co-working în plină expansiune în întreaga lume, spațiile de lucru devin din ce în ce mai mult decât patru pereți și o masă. Spaceflow, un startup din Cehia, ne provoacă imaginația și creativitatea pentru a remodela modul în care ne gândim la Real Estate. Suntem gata să proiectăm propriul birou?

Citește mai mult »

Interviu cu Claudiu Bisnel, Partener Brisk Group

„Într-un domeniu în care prezentul încă se luptă cu trecutul, noi am ales o cu totul altă tabără. Am ales viitorul.” Aceasta este cartea de vizită a Brisk Group, companie de consultanță în construcții cu birouri în Londra, București și Chișinău, care lucrează și se dezvoltă cu gândul la modul în care se va face consultanță în construcții MÂINE.

Citește mai mult »

MAI MULTE INTERVIURI »

Chiriași

Dată Centru de afaceri Chiriaș m2 Agenţie
2018 Q4 Aviatorilor 8 CBRE 1000
2018 Q4 THE MARK Deloitte Romania 8500 Knight Frank Romania
2018 Q4 Sky Tower AdsWizz 1300 Colliers International
2018 Q4 THE MARK Dentons 1100 Knight Frank

Mai multe tranzacții »

Recent office market sellings

Dată Office Cumpărător m2 Agenție
2018 Q4 The Landmark Revetas Capital 23500 Piraeus Bank
2018 Q2 Campus 6.1 CA Immo 22600 Skanska
2018 Q2 Oregon Park Lion’s Head Investments 70000 Portland Trust and Ares Management
2017 Q4 Northgate Office Building One United Properties 25891 Creativ Invest Grup

Companii de servicii pentru piața de birouri

Companii care asistă în găsirea spațiului de birouri, amenajări interioare și management de birouri.

Noțiuni de bază în închirierea de birouri

Ce trebuie să știi înainte de a selecta o clădire de birouri

De ce merită să se înregistreze pe portalul nostru?

Căutaţi un birou, aveţi clădirea de birouri spre închiriere sau serviciile prestate de dvs. se concentrează pe piaţa de birouri, iar dvs. aţi vrea să le prezentaţi grupului de ţintă – în toate cazuri merită să vă înregistraţi. După înregistrarea serviciile noastre vor fi disponibile pentru dvs., ceea ce accelerează semnificativ atingerea scopurilor dvs.

Citește mai mult »

Certificările verzi pentru clădirile de biroui LEED

În Statele Unite şi mai multe ţări din lume certificatul LEED - Leadership in Energy and Environmental Design – este o schemă de certificare cea mai răspândită pentru a estima sustenabilitatea imobilelor. Realizarea certificatului LEED este cea mai bună metodă pentru a demonstra că proiectul de clădire este cu adevărat “verde". Sistemul de evaluare utilizat de LEED oferă patru niveluri de certificare pentru construcţii noi: Certificat, Silver, Gold şi Platinum, care corespund numărului de credite accumulate în cinci categorii de “proiectare verde”: locaţii sustenabile, eficienţa apei, energie şi atmosferă, materiale şi resurse, calitatea mediului de interior, inovare în proiectare şi prioritate regională. Standardele LEED sunt menite pentru construcţii comerciale noi şi renovări majore, proiecte de interior şi performanţa clădirilor existente. Standardele development sunt dezvoltate mai departe ca să acopere construcţii comerciale "core & shell", construcţii noi de obiecte rezidenţiale precum şi alta infrastructură dezvoltată.

Citește mai mult »

Cum se recunoşti o clădire de birouri clasa B?

Imobile de birouri clasa B trebuie să ândeplinească criteriile enumerate mai jos Cerinţe obligatorii: Clădire de birouri careia lipseşte una dintre cerinţele obligatori pentru clădirile de clasa A: /cablaj modern, - sistem de aerisire, parcare subterană sau măcar acoperită, finisaje de calitate, facility management de standard înalt, recepţie şi serviciu de pază 24 de ore/ Clădire de brouri cu cel puţin 750 mp de spaţii ănchiriabile pe nivel Cerinţe suplimentare: Clădire de birouri careia lipseşte cel puţin 6 cerinţe de cele enumerate pentru immobile de clasa A din categoria cerinţelor suplimentare şi Lift(uri) Executare de calitate deosebită Ferestre cu geam dublu Recepţie Cantină

Citește mai mult »

MAI MULTE ARTICOLE ÎN BAZA DE DATE