Ofertă clădire birouri

Spatii pentru birouri , in cladire moderna , pe Bdul .Natiunile Unite: la etajul 8 : 286,94 mp - format din : A8=69,80mp ;B8=66,45mp ;C8=150,59mp la etajul 9 : 217,82 mp - format...

Sfat de la experți

Abonează-te la newsletter-ul nostru!

Office Market

birouinfo.ro

SAUER ANA

Trimiteți email

Office Market

birouinfo.ro

ADINA CAMARA

Trimiteți email

Office Market

birouinfo.ro

ALEXANDRU CRISTEA

Trimiteți email

Testimoniale

SPACEFLOW intră pe piața românească. Primele clădiri de birouri care vor folosi această aplicație aparțin S+B GRUPPE OFFICES 19 Martie 2019, București

Experiența chiriașilor spațiilor de birouri trece la alt nivel, prin folosirea aplicației de mobil Spaceflow, în toate cele trei clădiri ale S+B Gruppe din București: Magheru One, Pipera Business Tower și Jean Texier Building.

Citește mai mult »

Piața de fuziuni și achiziții din România, scadere de 12% in 2018 fata de 2017

Piata fuziunilor si achizitiilor din Romania s-a ridicat la aproximativ 5 miliarde de euro in 2018, in scadere cu 12% fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform raportului PwC Romanian M&A Outlook.

Citește mai mult »

Omul de afaceri Sebastian Balasescu cumpără proiectul de birouri Biharia Office Building din București

Omul de afaceri Sebastian Balasescu, fostul proprietar al companiei Urgent Curier, a făcut o investiție de 5 milioane de euro pe piața birourilor din România, cumpărând proiectul de birouri Biharia 26, situat în nordul Bucureștiului, potrivit Business Review.

Citește mai mult »

Ipsos Interactive Services prelungeste parteneriatul cu CA Immo

Ipsos Interactive Services (IIS), a treia companie din lume în domeniul cercetărilor şi studiilor de piață a decis să prelungească contractul de închiriere pentru sediul companiei din cadrul clădirii Riverplace, deținută de CA Immo. Procesul de analiză şi închiriere a fost asistat de compania de consultanţă imobiliară Griffes.

Citește mai mult »

Gala Forbes Best Office Buildings 2019 a premiat cei mai buni dezvoltatori

Joi, 28 februarie 2019, la Hotel InterContinental, a avut loc cea de-a cincea ediție a Galei Forbes Best Office Buildings, eveniment în cadrul căruia au fost premiați cei mai importanți actori din segmentul office: investitori, constructori, dezvoltatori, companii chiriașe.

Citește mai mult »

Interviu

Interviu cu Claudiu Bisnel, Partener Brisk Group

„Într-un domeniu în care prezentul încă se luptă cu trecutul, noi am ales o cu totul altă tabără. Am ales viitorul.” Aceasta este cartea de vizită a Brisk Group, companie de consultanță în construcții cu birouri în Londra, București și Chișinău, care lucrează și se dezvoltă cu gândul la modul în care se va face consultanță în construcții MÂINE.

Citește mai mult »

Co-working sau spații de birouri flexibile? Ce avantaje au angajatorii și angajații?

Interviu cu Ramona Iacob-Predescu, Country Manager IWG Group România

Citește mai mult »

MAI MULTE INTERVIURI »

Chiriași

Dată Centru de afaceri Chiriaș m2 Agenţie
2018 Q4 Aviatorilor 8 CBRE 1000
2018 Q4 THE MARK Deloitte Romania 8500 Knight Frank Romania
2018 Q4 Sky Tower AdsWizz 1300 Colliers International
2018 Q4 THE MARK Dentons 1100 Knight Frank

Mai multe tranzacții »

Recent office market sellings

Dată Office Cumpărător m2 Agenție
2018 Q4 The Landmark Revetas Capital 23500 Piraeus Bank
2018 Q2 Campus 6.1 CA Immo 22600 Skanska
2018 Q2 Oregon Park Lion’s Head Investments 70000 Portland Trust and Ares Management
2017 Q4 Northgate Office Building One United Properties 25891 Creativ Invest Grup

Companii de servicii pentru piața de birouri

Companii care asistă în găsirea spațiului de birouri, amenajări interioare și management de birouri.

Noțiuni de bază în închirierea de birouri

Ce trebuie să știi înainte de a selecta o clădire de birouri

Certificările verzi pentru clădirile de biroui LEED

În Statele Unite şi mai multe ţări din lume certificatul LEED - Leadership in Energy and Environmental Design – este o schemă de certificare cea mai răspândită pentru a estima sustenabilitatea imobilelor. Realizarea certificatului LEED este cea mai bună metodă pentru a demonstra că proiectul de clădire este cu adevărat “verde". Sistemul de evaluare utilizat de LEED oferă patru niveluri de certificare pentru construcţii noi: Certificat, Silver, Gold şi Platinum, care corespund numărului de credite accumulate în cinci categorii de “proiectare verde”: locaţii sustenabile, eficienţa apei, energie şi atmosferă, materiale şi resurse, calitatea mediului de interior, inovare în proiectare şi prioritate regională. Standardele LEED sunt menite pentru construcţii comerciale noi şi renovări majore, proiecte de interior şi performanţa clădirilor existente. Standardele development sunt dezvoltate mai departe ca să acopere construcţii comerciale "core & shell", construcţii noi de obiecte rezidenţiale precum şi alta infrastructură dezvoltată.

Citește mai mult »

Ce înseamnă clădire de birouri de clasa A?

Clădiri de birouri de clasa A sunt acest fel de imobile care îndeplinesc cerinţele enumerate mai jos. Astfel, ele pot fi clasificate A+ sau AA fiind, ceea ce este un nivel mai înalt de categoría A. În general se foloseşte termenii acestea când avem de a face cu clădiri foarte moderne, unele chiar cu certificatele clădirilor verzi şi în locaţii cele mai atractive, ultracentrale Cerinţe obligatorii: Cablaj modern Podea ridicată / tavan tehnic suspendat Sistemul modern de aerisire Parcare subterană asigurată pentru automobile Locuri de parcare/metru pătrat: în oraş – 1:100; în centru – 1:75; în zone periferice – 1:50 Finisaje de cea mai buna calitate Facility management de standard înalt Recepţie la dispoziţie 24 de ore şi serviciu de pază Cel puţin 1000 mp de spaţiu închiriabil de birouri Cerinţe suplimentare: /dintre care cel puţin 6 sunt obligatori/ Lifturi rapide, moderne Înălţimea pe nivel până la tavanul fals: cel puţin 2,65 m Spaţii de recepţie de calitate, care vehiculează prestigiu Flexibilitate în compartimentare Proiect arhitectural de cea mai buna calitate Servicii disponibile în clădirea sau în imediata vecinătate Surse de energie neinteruptibile fie şi complementare Ferestre cu geam dublu cu efectul de oglindă sau cu aspectul umbrit Restaurant

Citește mai mult »

Ce putem astepta de birourile tip serviced / birourile tip Instant?

Birourile tip serviced au câteva puncte forte: sunt complet echipate, oferă spaţii birouri gată pregătite, precum şi săli pentru întâlniri şi conferinţe, iar spaţiile sunt închiriabile imediat chiar şi cu oră. Majoritatea birourilor are o adresă excelentă, ultracentrală sau sunt amplasate într-o zona bună cu mijloace de transport în comun extraordinare, astfel conferând u-le prestigiu. La birourile de genul acesta totul este amenajat aşa ca să sprijine mai ales (dar nu numai) companii care doresc să se dezvolte fiind la început. Acces la săli de conferinţă şi de întâlnire este asigurat aşa cum şi posibilitatea de a utiliza şi alte facilităţi tipice birourilor, precum conferinţe video şi teleconferinţe, recepţie, ajutor la administrarea poştei, curierat bancar oficial, numărul de telefon/fax şi e-mail de „închiriat”.

Citește mai mult »

MAI MULTE ARTICOLE ÎN BAZA DE DATE