Toate aceste nevoi sunt satisfacute de Centrele de Afaceri care furnizeaza servicii de inchiriere a spatiilor de birou de tip Instant Office (complet mobilat si servisat), impreuna cu servicii adiacente acestei activitati, precum sali de conferinta, mailbox ( casuta postala), servicii de secretariat, receptie si inregistrare sedii sociale.

 

In general, oferta este structurata pe numarul de persoane (desk-uri) care urmeaza sa foloseasca biroul. Birourile instant presupun de asemenea termene flexibile in ceea ce priveste durata contractului, data de incepere a lui si furnizarea de servicii aditionale (conexiune internet, servicii de telefonie, locuri de parcare, inchiriere sali de meeting). In acelasi timp, clientul poate sa urmareasca foarte usor costurile legate de utilizarea biroului, el avand de plata la sfarsitul lunii o singura factura, in aceasta fiind incluse chiria, costurile de mentenanta si toate utilitatile.

 

Un alt avantaj al acestui tip de birou este ca se evita astfel investitiile initiale ocazionate de cumpararea mobilei de birou, a echipamentelor de birou (imprimanta, fax, etc.), amenajarea spatiului prin compartimentarea lui si angajarea personalului suplimentar pentru asigurarea serviciilor de receptie si secretariat.

 

In final, toate aceste elemente mentionate mai sus contribuie la cresterea prestantei companiei clientului si imbunatatirea imaginii acesteia, atat pe piata locala, cat si in strainatate.

 

De asemenea, solutia de inchiriere a statiilor de lucru in zona de Co-working ( shared-office) a inceput sa ia amploare si in Romania, adresandu-se indeosebi firmelor mici cu 1-2 angajati.

 

 

Serviciile de gazduire sediu social si administrare adresa de corespondenta sunt din ce in ce mai solicitate de diverse companii locale si straine. Acest aspect se datoreaza in general globalizarii economiei mondiale si a faptului ca din ce in ce mai multe firme doresc o prezenta oficiala pe o piata unde exista oportunitati de afaceri pentru ele, fara sa aiba in schimb o prezenta fizica. (sursa: DBH Serviced Office)