Cafenea la dispoziţie şi servicii de catering la cerere. Totul într-o clădire de clasă A, poziţionată strategic, aproape de aeroport şi de multinaţionale. Doriţi personal ocazional? O secretară pentru două ore, de exemplu?

 

La acest lucru s-au gandit Cristian Rotărescu (39 de ani) şi Răzvan Pelmus (32 ani) când au lansat, în vara anului trecut, conceptul Coffice, birouri la cheie și servicii all inclusive la preţuri fixe, închiriate chiar şi cu ora. Au lansat acest concept şi din nevoile pe care le-au avut pe parcursul timpului, ca oameni de afaceri.

 

"Am observat de multe ori când am umblat prin țară că nu există locuri sau spații special amenajate în care poți să porți o discuție de business într-un mediu ambiental plăcut. Ne vedeam pe unde apucam: la aeroport, în restaurante, cafenele și eram tot timpul deranjați de tot felul de alţi clienţi. Atunci am venit cu ideea de a folosi clădirile de business din București, Timișoara și Cluj. Am deschis şi un coffee lounge, un loc special de întâlniri şi oferim birouri la cheie, clasa A, mobilate şi utilate. Ne adresăm unor clienţi precum firme noi, care-și doresc un punct de lucru sau firme care vor să stea temporar", a relatat Rotărescu pentru realitateabucureşti.ro.

 

Toate drumurile duc la Pipera

Prima locaţie Coffice a fost deschisă în Capitală şi este situată în parcul de birouri clasa A, Swan Office Technology Park din Pipera, cu o investiţie iniţială de 150.000 de euro pe care se aşteaptă să o amortizeze încă din primul an.

 

Pe lângă locaţia din Cluj, antreprenorii mai doresc să deschidă o locaţie în Bucureşti, până la sfârşitul anului.

 

"În Bucureşti se întâmplă tot. Toate corporaţiile mari au venit în Bucureşti şi de-aici porneşte tot. Inclusiv aeroportul din Bucureşti are cel mai mare trafic. Am mulţi prieteni şi parteneri de afaceri în Constanţa, Timişoara, Cluj. Ei preferă să vină la Bucureşti, pentru că o delegaţie din Israel, de exemplu, nu poate să ajungă la Constanţa. Pipera este aproape de Otopeni, este foarte important ca aceste persoane să aibă un loc unde să poată să se întâlnească. Ei pot să-şi facă businessul la noi, într-un mediu plăcut, au posibilitatea să încheie un deal liniştit, la terasă, să servească o cafea bună în timp ce semnează un deal", a mai spus Rotărescu.

 

Biroul pentru o oră

Coffice are deja clienţi din Anglia, Italia, Danemarca, iar gradul de închiriere al locaţiei din Pipera este deja de 80%. Coffice a semnat contracte pe un an cu Mercedes şi Toyota, iar Vodafone şi-a filmat spotul publicitar în cafenea.

 

Firmele pot veni o oră, sau zece. Orice firmă mare are și sală de birouri și de meeting, ș.a.m.d. Ele vor un mediu ambiental în care să nu simtă că sunt la lucru, că sunt stresați. Am folosit culori aprinse, să ne simțim ca acasă. Ei au vrut intimitate și să-și dezvolte businessul într-un mediu plăcut. Până la sfârșitul anului mai vrem să deschidem o locație în București. În funcție de succes, am dori mai multe, chiar ne-am gândit și la o franciză. Asta ne-ar ușura munca și din punct de vedere al timpului, în Cluj ne gândim la asta. Mi-aș dori să ne extindem și în Timișoara, iar în Bucureşti vom mai deschide o locaţie în centru, sau în zone opuse cartierului Pipera, fie în Piața Victoriei, Cotroceni sau Bulevardul Timișoara, a mai spus Rotărescu.

În Occident, închirierea de spaţii de birouri pe perioade scurte se practică de multă vreme.

 

În Bucureşti, pe piaţa spaţiilor de birouri principiile sunt destul de rigide, suprafaţa minimă de închiriat fiind de 350 – 350 de metri pătraţi, la un un preţ mediu de 20 de euro pe metru pătrat.

 

Astfel, un start-up ar fi nevoit să plătească până la 10.000 de euro doar pe spaţiu, într-un moment în care investiţiile în business sunt vitale. (sursa: realitateabucuresti.ro)