Joburile nou-create vizează atât departamentul de suport clienţi, cât şi pe cele de resurse umane, IT şi administrativ.  „Ne-am orientat de această dată către o altă regiune a ţarii dorind să diversificăm piaţa muncii din care ne recrutăm angajaţii şi, în acelaşi timp, pentru a sprijini o zonă în care sectorul privat este mai slab dezvoltat comparativ cu altele. Analiza noastră arata că în Târgu-Jiu există forţă de muncă pregătită corespunzător pentru poziţiile scoase la concurs”, spune Vladimir Sterescu, country manager al CGS România.

 

Noul plan de recrutare vine la scurt timp după ce compania a anunţat recrutarea altor 250 de persoane în primele două luni ale acestui an pentru birourile din Sibiu şi Braşov. De data aceasta însă, noua piaţă pare a fi mai uşor de pătruns pentru CGS, mai ales din punctul de vedere al forţei de muncă.

 

În timp ce în judeţul Gorj (de care aparţine Târgu-Jiu) salariul mediu net în luna martie a acestui an era similar cu cel din Braşov, rata şomajului era mai mare cu aproape 3% faţă de ambele judeţe din provincie în care CGS are birouri.

 

Mai mult, în Sibiu salariul mediu net era, tot în luna martie, cu aproape 10% mai mare decât în judeţul Gorj.  În 2013, compania a ajuns la afaceri de 30 de milioane de euro, în creştere cu 3% faţă de anul precedent. (sursa: zf.ro)