Andrei, 33 de ani, lucrează în Colliers de 11 ani şi din 2009 coordonează departamentul de retail al firmei, dar spune că piaţa de birouri oferă acum perspective mult mai bune consultanţilor, dată fiind apetenţa companiilor internaţionale de a deschide în Bucureşti şi oraşele mari noi centre de servicii externalizate.

Georgiana Andrei spune despre chiria cu spaţiile de birouri ca aceasta reprezintă între 5 şi 7% din costurile unei companii. “Vrem să creştem nivelul de transparenţă din piaţă astfel încât companiile să aibă toate informaţiile de care au nevoie pentru a-şi lua mai uşor deciziile. Totodată, vreau să schimb atitudinea de «lupi» a brokerilor din piaţa de birouri pentru a forma o echipă care să lucreze bine împreună, cum se în­tâmplă la retail”.

 

„Piaţa de birouri este în prezent o «plăcin­tă» mult mai mare decât cea de retail şi este unul dintre cele mai profitabile departamente. Vrem ca până la finalul anului să dublăm echipa în cadrul departamentului de birouri şi să triplăm veniturile, astfel încât să ne apropiem de un rulaj de două milioane de euro“, a declarat Georgiana Andrei.

 

Colliers are în prezent un departament de birouri format din şase oameni, iar în primul trimestru veniturile generate au crescut de circa zece ori faţă de perioada similară a anului precedent, ca urmare a intermedierii unor tranzacţii cu o suprafaţă de peste 30.000 mp, inclusiv cea mai mare tranzacţie din piaţă, închirierea de către Vodafone a unui spaţiu de 16.000 mp în turnul Bucharest One aflat în construcţie în nordul Capitalei. (sursa: zf.ro)