În zilele noastre, când o mare parte din generarea cererii imobiliare are loc online, puteți folosi mai multe idei și strategii pentru a face clienții să vină către dvs. Aici sunt câteva dintre acestea:

1. Site web bine conceput și informativ

Toți potențialii clienți ar trebui să poată naviga cu ușurință în listele de proprietăți actualizate din zona selectată de pe site-ul dvs. web și ar trebui să li se ofere posibilitatea de a-și lăsa datele de contact pentru a primi informații utile.

Alte elemente importante care trebuie să fie prezente pe site-ul web eficient în generarea de contacte ale clienților potențiali includ: pagina echipei, mărturii, blog și pagină de știri, precum și legături către paginile de socializare prin inserarea în website a pictogramelor respective.

2. Crearea de conținut valoros

Dacă doriți să atrageți mai mult trafic către site-ul dvs. web și să generați mai multe cereri de la clienți potențiali, atunci creați mai mult conținut. Scrierea de postări utile pe blog, oferirea și partajarea de resurse și informații utile vă pot poziționa ca o sursă de acces pentru informații și servicii imobiliare în ochii potențialilor clienți.

3. Optimizarea site-ului

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este una dintre cele mai puternice strategii de marketing care generează trafic către site-ul dvs. web. Poate crește atât calitatea, cât și cantitatea de trafic către site-ul dvs. web și poate genera clienți potențiali motivați. Conținutul de înaltă calitate optimizat în jurul unor cuvinte cheie specifice este crucial pentru un bun SEO.

4. Publicitate online

Generarea de trafic organic pasiv către site-ul dvs. prin SEO ține mai mult de strategia pe termen lung, dar dacă aveți nevoie de o expunere mai rapidă, pentru ca potențialii dvs. clienți să vă vadă chiar în partea de sus a paginilor cu rezultatele motorului de căutare, ar trebui să luați în considerare listarea plătită pe motoarele de căutare. Google Ads ar fi probabil prima oprire, deoarece Google este de departe cel mai popular motor de căutare. Pe lângă motoarele de căutare, ar trebui să vă aplecați și asupra posibilității de a face publicitate pe rețelele de socializare.

5. Utilizarea rețelelor sociale

În timp ce pe Instagram și Twitter poți atrage mult trafic, pe LinkedIn te orientezi către un public mai profesionist.

Facebook este cea mai mare platformă socială pe care o puteți utiliza pentru a vă spori gradul de popularitate a brand-ului dvs. Vă permite să creați un grup local pentru compania dvs., să rămâneți conectat la clienții dvs. și să ajungeți la alții noi. Cu reclamele de pe Facebook puteți viza mai bine clienții existenți.

6. Blogging

Postând conținut excepțional pe subiecte și tendințe imobiliare relevante, combinându-l cu o promovare eficientă pe rețelele sociale, vă puteți folosi blogul pentru a vă stabili o reputație de expert în industrie. Tuturor clienților le place să lucreze cu specialiști!

7. Crearea de conținut video

Conținutul video este eficient pentru orice industrie, dar este deosebit de important în afacerea imobiliară comercială, unde clineții trebuie să vadă proprietățile înainte de a semna.

Videoclipurile sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a vă personaliza conținutul și pot fi partajate cu ușurință, extinzându-vă gradul de popularitate a brand-ului.

8. Profitați de poveștile pozitive ale clienților

Lăsând clienții să vorbească despre munca dvs. este o modalitate excelentă de a vă crea și îmbunătăți reputația. Găsiți clienți care sunt dispuși să împărtășească experiențele lor pozitive și să-și publice mărturiile pe site-ul dvs. web.

În plus, solicitați clienților recomandări și încurajați-i să vă „ducă vestea”, incluzându-i în programele dvs. de recomandare.

9. Utilizarea site-urilor de generare a lead-urilor CRE

Site-urile de generare de clienți imobiliari pot fi instrumente neprețuite pentru proprietarii și administratorii care doresc să atragă și să convertească în clienți cererile de spațiu. Există o gamă de platforme online disponibile, care înainte de investiții ar trebui examinate pe baza ROI, a calității clienților potențiali și a serviciului pentru clienți. Începeți aici: www.officerentinfo.com.

Informații necesare pentru generarea mai multor lead-uri CRE

Dacă nu aveți o platformă all-in-one pentru a vă conecta cu clienții potențiali, consultați pe www.onlinerealassets.com instrumentele utilizate de principalii dezvoltatori imobiliari și proprietari pentru a-și spori eficiența de marketing.

Pentru mai multe actualizări de acest gen și noi știri despre instrumentele din industria CRE și alte informații despre marketing imobiliar, abonați-vă la blogul nostru.