1. Cum să implicați vizitatorii? Vizualuri / videoclipuri captivante

 

Dacă doriți să vă impresionați vizitatorii, ar trebui să prezentați clădirea dvs. chiar în partea de sus a website-ului proprietății dvs., cu o imagine generoasă (sau un video). Puteți adăuga, de asemenea, un slogan care atrage atenția sau unele detalii, cum ar fi GLA sau locația clădirii.

 

Un video/O vizualizare 3D este o modalitate chiar mai bună de a impresiona vizitatorii și de a vă oferi o experiență imersivă, dar aveți grijă să existe mai multe vizualuri în repertoriul dvs. De exemplu, în timp ce ați putea avea un videoclip uimitor al clădirii dvs., este posibil să nu îl puteți utiliza ca fundal, decât pe dispozitivele desktop, deoarece browserele mobile blochează acest tip de videoclipuri pentru a face economie de date pentru utilizator.

 

 

2. Cum să atrageți atenția vizitatorilor? Folosiți infografice interactive.

 

Scopul aici este de a evita utilizarea textului simplu cât mai mult posibil. Detaliile cheie pot fi evidențiate cu ușurință prin intermediul unui infografic interactiv care utilizează diverse pictograme. Acesta va structura informațiile, făcând-o mult mai bună și mai ușor de înțeles.

 

3. Ce spuneți despre locație, locație, locație? Puneți accentul pe vecinătăți.

 

A simple Google Maps integration is getting pretty standard across property websites, and, in most cases, it doesn’t look very good; that’s why we decided to add this extra to our designs.

 

Locația dvs. este mult mai mult decât o adresă. De ce să nu arătați vizitatorilor toate împrejurimile, transportul public, restaurantele, barurile și centrele de fitness din apropiere, pentru a se putea proiecta pe deplin în cadrul proprietății dvs.? De obicei, creăm o imagine grafică generoasă pentru a evidenția împrejurimile clădirilor clienților noștri.

 

O simplă integrare în Google Maps devine destul de standard pe site-urile de proprietăți și, în majoritatea cazurilor, nu arată foarte bine; de aceea am decis să adăugăm acest detaliu extra în design-urile noastre.

 

 

4. Ce spuneți despre detaliile tehnice și planurile de etaj?

 

În special în cazul proprietăților comerciale, pe lângă faptul că este atractivă vizual, integrarea trebuie să ofere vizitatorului toate informațiile-cheie de interes. În experiența noastră, un browser al planurilor de etaje interactiv, cu imagini și animații de înaltă calitate (sau chiar mai bine o vizualizare 3D), cu toate detaliile tehnice necesare pe lateral este de obicei cea mai bună modalitate de a atinge acest scop.

 

5. Ce este ROI-ul pentru un website? Niciun ROI fără CTA.

 

Apelul la acțiune, sau CTA (call-to-action), este cea mai importantă secțiune a unui website. Acesta este punctul în care aveți opțiunea de a transforma vizitatorul într-un client real. Există multe forme de CTA, de la o simplă formă de contact la un calendar interactiv pentru a rezerva o vizită (folosită în special de către birouri de co-working / partajate).

 

Cel mai important lucru în acest pas este să fii clar și să ieși puțin din fluxul standard al site-ului. Subiectul optimizării unui site pentru conversii maxime este o temă foarte complexă; dar pentru site-urile de proprietate, cel mai important lucru este acela de a oferi vizitatorului un CTA clar. Astfel, nu vă fie teamă să utilizați soluții neobișnuite pentru a face marca dvs. memorabilă.

 

Sunteți interesați de un nou website pentru proprietatea dvs.? Vizitați www.onlinerealassets.com sau trimiteți-ne un e-mail la [email protected].

 

   Bence Fedor

   Brand Manager & UI/UX Designer

   Online Real Assets