Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Știri conexe

Ce tendințe vor marca sectorul energetic în anul 2021?

Eficiența energetică este importantă pentru companiile din numeroase domenii de activitate: producție industrială, distribuție și logistică, construcții și imobiliare, etc. Performanțele eficientizării energetice țin de calitatea echipamentelor folosite, dar și de capacitatea de a le întreține în stare bună de funcționare, iar aici tehnologiile digitale și senzoristica sunt de mare ajutor.

Citește mai mult

Tendințe în managementul facilităților în anul 2021

De ce este important să cunoașteți tendințele din domeniul managementului facilităților care se vor accentua in 2021? Deoarece va trebui să decideți cum să le integrați în strategia companiei precum și în tacticile operaționale pentru a alinia obiectivele cu elementele emergente din piață pentru a implementa la timp proiecte și programe noi.

Citește mai mult

Cum asigurăm securitatea sistemelor de management al clădirilor

Securitatea informatică este un subiect care îi ține pe manageri pe gânduri noaptea, iar adevărul este că orice sistem conectat la internet este expus riscului - inclusiv un sistem de automatizare a clădirilor (BMS).

Citește mai mult

Sănătatea și bunăstarea ocupanților clădirilor de birouri

Multă lumină naturală, sisteme de iluminat inteligente, un confort termic mai bun și o calitate sporită a aerului din interior sunt aspecte cruciale ale îmbunătățirii sănătății și stării de bine a ocupanților unei clădiri.

Citește mai mult

Cum pot deveni clădirile spații cu condiții sanitare de încredere

Acum, mai mult ca niciodată ne dorim ca spațiile în care ne desfășurăm activitățile să fie cât mai sigure din punct de vedere sanitar. Astfel, în acest material voi detalia câteva tehnici prin care clădirile de birouri, hotelurile, spațiile comerciale, și nu numai, pot deveni mai sigure din punctul de vedere al condițiilor sanitare.

Citește mai mult

Aspecte importante în managementul digitalizat al facilităților într-o lume transformată de pandemia COVID-19

Pandemia COVID-19 a acționat ca un catalizator al schimbării și a reiterat necesitatea de a acorda atenție modului în care sunt administrate facilitățile. De la birouri deținute sau închiriate, depozite, magazine de vânzare cu amănuntul sau locații de producție, toate tipurile de facilități vor necesita o atenție sporita și planuri adaptate pentru funcționarea corectă în noul context.

Citește mai mult

Sisteme de protecție împotriva incendiilor: 10 lucruri de verificat la închiderea/deschiderea unui spațiu comercial, logistic sau de birouri

Deoarece COVID-19 determină în continuare închiderea anumitor spații de folosință logistică, comercială sau de birouri, companiile trebuie să se asigure de faptul că sistemele de detecție și stingerea incendiilor sunt funcționale și că vor putea proteja în orice moment viața oamenilor, valoarea bunurilor depozitate și a clădirii.

Citește mai mult

Sănătatea și bunăstarea ocupanților în clădirile de birouri

Multă lumină naturală, sisteme de iluminat inteligente, un confort termic mai bun și o calitate sporită a aerului din interior sunt trei aspecte cruciale ale îmbunătățirii sănătății și stării de bine a ocupanților unei clădiri.

Citește mai mult

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.