Descoperiți multe modalități de a lucra în stilul dumneavoastră în Regus City Centre

Imagini
Planuri
Hartă
Vedere stradală
Deschideți Street View
020011 București, Str. C.A. Rosetti 17

Birou disponibil:

400 m2

Spațiu birou minim de închiriat: 5 m2

Geodate
Clasa clădirii de birouri: Clasa A / Birouri co-working
Localizare: Universitate Dorobanți
Status proprietate: Existentă
Spațiu total de birouri: 2.700 m2
Spațiu birou minim de închiriat : 5 m2
Birou disponibil: 400 m2
Informații financiare
Perioada minimă de închiriere: 1 lună
Garanție financiară: 2 luni
Calculator Chirie »
Parcare
Tip parcare Spații Cost parcare
Subsol 80 €
Informații suplimentare
Anul construirii: 1 iunie 2008
Deschis: 1 iunie 2008
În cadrul Regus Regus City Centre vă putem oferi:
• Spațiu de birou: Birouri private, complet mobilate și echipate destinate pentru o persoană sau o întreagă companie și complet adaptate nevoilor dumneavoastră. Opțiunile includ de la spații de birou echipate/personalizate la spații de recuperare în caz de dezastru și birouri de zi – cu acces oricând și oricum doriți.
• Co-working: Spațiile noastre de co-working sunt concepute în așa fel încât să încurajeze colaborarea și vin la pachet cu toate dotările incluse. Rezervați o masă de birou dedicată sau treceți pe la noi și așezați-vă la o masă de birou prin rotație - deschideți orizonturile afacerii dumneavoastră către noi și noi posibilități.
• Săli de întâlniri: Sălile noastre de întâlniri reprezintă decorul perfect pentru următoarea dumneavoastră prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultimă generație și beneficiază de o echipă amabilă de asistență care să se asigure că totul decurge fără probleme. De asemenea, dacă aveți nevoie, vă punem la dispoziție servicii de catering.
• Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile în toate orașele importante din întreaga lume, astfel încât dumneavoastră să vă puteți reprezenta afacerea într-o manieră profesionistă. Alegeți-vă acum noua adresă virtuală și creați-vă un plan propriu, cu oferta noastră de servicii de redirecționare a corespondenței și de preluare a apelurilor telefonice.
• Abonament: Cu opțiuni multiple care variază de la acces la birouri, spații de coworking până la lounge-uri, oferim flexibilitatea și libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur și simplu intrați în orice locație din rețeaua noastră globală extinsă și apucați-vă de lucru – oricât de rar sau des aveți nevoie.

*Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru.

**Toate prețurile afișate sunt prețuri de pornire și pot fi modificate în funcție de produsele selectate și serviciile incluse.


Întrebați acum
Lucrați într-o clădire modernă de clasă A într-o zonă comercială dinamică
Creați un sediu pentru afacerea dumneavoastră în inima capitalei românești. Spațiul nostru de lucru din Str. C.A. Rosetti nr. 17 ocupă șapte etaje ale unei clădiri moderne de birouri, finisate în stil contemporan, pentru a oferi afacerii dumneavoastră un sediu impresionant.

Munciți productiv în spații de lucru luminoase și aerisite, proiectate pentru a încuraja un spirit de colaborare. Bucurați-vă de băuturi răcoritoare de la cafeneaua de pe terasă. E timpul pentru o pauză? Găsiți magazine, cafenele, restaurante și hoteluri la câțiva pași distanță pentru a profita la maximum de timpul liber.
  • Bancă
  • Buticuri
  • Cafenea
  • Bancomat (ATM)
  • Servicii de curierat
  • Fitness
  • Hair Stylist
  • Hotel
  • Centru medical
  • Magazin de presă
  • Parcare pentru vizitatori
  • Parcare publică
  • Farmacie
  • Oficiu poștal
  • Restaurant
  • Supermarket
  • Transport public
Detalii tehnice
  • Cameră server
  • Spații sociale
  • Control acces pe zone
  • Supraveghere video (CCTV)
  • Sprinklere
  • Tavan fals
  • Sistem de alarmă
  • HVAC
  • Podea înălţată
  • Încălzire centrală
  • Detectoare de fum/incediu
  • Control acces
  • Mochetă
  • Izolare fonică
  • Ventiloconvectoare cu 4 țevi
  • Ventiloconvectoare cu 2 țevi
  • Spații de depozitare la subsol
  • Sistem antiincendiu
  • Sistem modern de telecomunicații
  • Fibră optică
  • Compartimentare
  • Finisaje de calitate
Metri
  • Contoare
Ferestre
  • Geamuri termopan
  • Uși din lemn
  • Ferestre care se deschid
  • Jaluzele uniforme
Servicii asigurate în clădirea
  • Administrație și management proprietate
  • Pază
  • Curatarea ferestrelor exterioare
  • Pază permanentă
  • Recepţie
  • Deszăpezire
  • Chicinete complet echipate
Alimentare electrică
  • Generator de rezervă
  • Alimentare dublă
  • Generator de urgenţă
Lift
  • Lift

Descoperiți partenerii noștri de încredere pentru servicii

Îmbunătățiți spațiul de lucru

Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Clădiri de birouri recomandate

Cookie settings icon

Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.

Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.


Cookie-uri necesare

Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.