În același timp, Skanska Reality, filiera rezidențială a Skanska în Cehia se află în proces de restructurare internă pentru a-și îmbunătăți competivitatea. Directorul de vânzări și marketing al Skanska Reality, Naděžda Ptáčková, a explicat că Skanska și-a redus target-ul de vânzări pentru 2013, deoarece dorește să se concentreze mai mult pe calitatea produselor și pe oferta la prețuri convenabile. “Nu dorim să fim implicați într-un război al prețurilor cu dezvoltatorii și să vindem la costul de execuție,” a mai spus aceasta. Noua strategie include o abordare nouă, numită Living Area Design. Cu aceasta, dezvoltatorii, arhitecții, potențialii clienți, specialiștii în marketing și municipalitatea participă la workshop-uri orientate pe crearea unor proiecte viabile economic care să îndeplinească așteptările clienților. Skanska se va orienta de asemenea pe dezvoltarea cunoașterii mai profunde a nevoielor clienților, cu ajutorul unei varietăți de metode de cercetare, incluzând focus grupuri și discuții tematice. (sursa: cijjournal.com)