Noii chiriași variază de la îmbrăcăminte, echipamente sportive și jucării, la furnizori de servicii de sport și fitness.

 

Contractele semnate recent includ Hervis Sports, magazinul de echipamente și articole de îmbrăcăminte de sport, care oferă peste 40 de branduri de echipamente sportive, de la brandurile proprii la renumite branduri internaționale, World Class, centrul de wellness, precum și Play Park și IPB.

 

Centrul World Class va oferi vedere către parc și diferite activități de fitness, completate de propria piscină.

 

Play Park este un alt nume nou pe piața românească, consolidând combinația de chiriași și tema „dincolo de shopping” a centrului ParkLake. Play Park va deveni o destinație pentru copii și părinți deopotrivă, unde aceștia pot găsi jocuri pentru diferite vârste, un loc pentru evenimente și petreceri, dar și o cafenea.

 

Pe lângă contractele recente, ParkLake a semnat deja contracte cu retaileri cum ar fi Forever21, Debenhams și LPP Group (cu toate cele 5 branduri – Reserved, Mohito, Sin Say, House și Cropp), H&M și brandurile din grupul Inditex (Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Zara, Pull & Bear, Oysho) și Koton.

 

Alte branduri includ Claire’s, Springfield, Lee Cooper, KVL și TimeOut. Pe lângă acestea, chiriași ca Geox, Il Passo, Aldo, Piazza Italia, CCC, Swarovski, Splend’or, B&B vor veni cu oferta lor de încălțăminte, genți, bijuterii și accesorii. Yves Rocher, Kendra, Douglas, Sephora și alte branduri de cosmetice vor completa oferta.

 

Noua ofertă de decorațiuni pentru casă, echipamente și tehnologie a fost de asemenea confirmată prin prezența chiriașilor precum Zara Home, Altex sau Arsis, întregită de magazinele de jucării și de carte ca MaxiToys și Cărturești.

 

Oferta de restaurante și cafenele va include nume precum Zaraza, Fior di Latte, Fooda, Wu Xing, Brioche Dorée, Coffee Republic, Filicori, Gloria Jean’s Coffees, K-Grill, Oro Toro (by OSHO), Bistrot du Paris, Rustic, Chopstix, SaladBox.

 

În cele din urmă, activitățile de agrement oferite de ParkLake sunt completate de cele 14 săli de cinema.  

 

Amplasat în Sectorul 3 din București, ParkLake reprezintă o investiție de 180 milioane euro ce se va deschide în septembrie 2016. Centrul comercial este situat în vecinătatea Lacului Titan și a Parcului Alexandru Ioan Cuza, ParkLake va deservi un vad comercial total de 1,5 milioane de locuitori. (sursa: dailybusiness.ro)