“Cele 500 de magazine reprezintă un moment de referință în dezvoltarea companiei noastre, în această continuă expansiune care ne-a transformat într-o echipă solidă și competitivă și ne-a poziționat în topul retailului modern. Este ceea ce ne confirmă cel mai bine în acest moment drept cel mai mare lanț de supermarketuri din România”, a declarat Vassilis Stavrou, General Manager al Mega Image România.

Din cele 500 de unități, 220 sunt supermarketuri Mega Image, 271 magazine de proximitate Shop&Go și două Gusturi Românești. 

Rețeaua Mega Image este concentrată în București și Ilfov, unde sunt localizate 90% din magazine. De altfel, compania a susținut întotdeauna că principala piață a Mega Image este Bucureștiul.

Celalte piețe ale retailerului sunt Brașov, Prahova, Constanța, Giurgiu, Dâmbovița și Ialomița, iar de anul viitor Clujul.

Anul trecut, retailerul a raportat o rată de creștere a cifrei de afaceri de 26,6%, la 3,56 miliarde lei (801 milioane euro), și aproape și-a dublat profitul net, la 102 milioane lei (23 milioane euro).

Fondat în 1995, Mega Image operează sub mărcile Mega Image, Mega Image - Concept Store, Shop&Go și Gusturi Romanești.

În august, retailerul olandez Ahold și cel belgian Delhaize au anunțat finalizarea fuziunii celor două grupuri, rezultând al patrulea mare grup de retail din Europa. (sursa: profit.ro)