După 14 ani de activitate în România, Kärcher și-a demonstrat succesul pe piața locală și își îndreaptă atenția către unul dintre principalele sale obiective – acela de a fi mai aproape de clienții și de partenerii săi.

„Kärcher România a demonstrat că are capacitatea unei creșteri rapide, iar obiectivele au devenit din ce în ce mai ambițioase, drept pentru care am decis să investim în construcția unui nou sediu. Prin acest nou sediu, am creat condițiile potrivite pentru a oferi servicii excelente clienților noștri din România. Clădirea modernă a fost gândită astfel încât să răspundă nevoilor noastre de business pentru următorii ani. Aceasta cuprinde toată infrastructura necesară: un centru de training (Academia), un centru logistic, o zonă de service foarte bine echipată, zone demo și o reprezentanță emblematică Kärcher Center de 600 mp. Toate acestea ne permit să oferim clienților și dealerilor noștri locali servicii personalizate și de cea mai înaltă calitate”, a declarat Hartmut Jenner, Chief Executive Officer & Chairman of the Board of Management of Alfred Kärcher SE & Co. KG.

Deschiderea noului sediu din Pipera reprezintă cea mai importantă investiție a grupului german în România de anul acesta, ultimele investiții semnificative fiind deschiderea celor mai noi reprezentanțe Kärcher Center, în Timișoara și Militari Shopping.

Pe lângă facilitarea unei comunicări mai eficiente între angajați, scopul lansării noului sediu este reprezentat de dorința de a crea condițiile necesare oferirii unor servicii excelente clienților din România. Spațiile demo îi ajută pe clienți să testeze cele trei categorii de produse – casă și grădină, produse pentru uz profesional și special business. De asemenea, exteriorul clădirii acomodează și o spălătorie de autovehicule Clean Park care cuprinde un portal cu trei perii și trei stații de self service.
Showroom-ul aflat la noua locație este cel mai mare din România și se întinde pe o suprafață de 600 mp. Aici, clienții pot regăsi o gamă largă de echipamente de curățare, accesorii și produse pentru uz casnic și profesional: aparate de curăţat cu presiune, aspiratoare umed-uscate multifuncţionale, aspiratoare de geamuri, aparatele de curăţat cu aburi, aparate electrice de curăţat podeaua, produse destinate curăţarii şi întreţinerii grădinilor.

Clădirea găzduiește, de asemenea, și alte două companii aparținând grupului: Interpool, o firmă internațională de consultanță în managementul resurselor umane și Zoi, o companie de consultanță în IT.

În prezent, Kärcher deține în România opt reprezentanțe Kärcher Center, în București, Iași, Bacău, Cluj, Târgu-Mureș și Timișoara, precum și două fabrici la Curtea de Argeș. Numai anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 26,5 milioane de euro, cu 18% mai mult decât anul precedent. Cifra de afaceri a grupului a fost de peste 3 miliarde de euro, cu 13,6% mai mult decât anul trecut – un nivel record.

„România este o țară cu un potențial uriaș în Europa de Est, dar și la nivel global și pentru grup, astfel că sunt încrezător că există loc de expansiune. Ne-am luat un angajament important față de colegii și clienții noștri și ne propunem să folosim oportunitățile de extindere și de investiții și în viitor”, completează Hartmut Jenner, Chief Executive Officer & Chairman of the Board of Management of Alfred Kärcher SE & Co. KG.