Investiţia totală pe care o presupune ridicarea centrului comercial se ridică la 60 de milioane de euro.

 

„Semnarea acordului de finanţare confirmă valoarea proiectului şi poziţionarea sa în topul investiţiilor din segmentul de retail din Bucureşti. (...) Am făcut posibilă revitalizarea unei zone cu tradiţie în comerţ, cu un număr mare de locuitori şi cu o ofertă de retail şi entertainment adaptată acestora”, spune Andrei Pogonaru.

 

Împrumutul luat pentru centrul comercial Veranda poate fi extins până la suma de 28,5 milioane de euro şi a fost contractat de la Raiffeisen Bank SA şi Raiffeisen Bank International AG.

 

Construcţia centrului comercial Veranda a început în urmă cu aproape jumătate de an, iar pariul făcut de familia Pogonaru pune o zonă cu tradiţie în comerţ, Obor, pe harta mallurilor din România, dar care nu fusese încă targetată de nici un jucător de profil. Într-un interviu acordat recent pentru ZF Andrei Pogonaru spunea că Veranda nu este gândit în special pentru Capitală, ci pentru locuitorii din zona Obor, dat fiind faptul că la mai puţin de zece minute distanţă de spaţiul pe care va fi gata nou mall locuiesc peste 400.000 de persoane.

 

Veranda are deja fundaţia turnată, în prezent realizându-se structura de rezistenţă. Antreprenorul angajat pentru partea de structură este constructorul Bog’Art, iar de partea de design se va ocupa firma Square One, aceeaşi firmă de arhitectură care a proiectat şi interiorul librăriei Cărtureşti Carusel. (sursa: zf.ro)