Secundar organizării de evenimente B2B „concept propriu”, BusinessMark a dezvoltat linia de event management. Mai precis, anul trecut a organizat 35 de proiecte pentru companii din IT, tehnologie, consultanță & legal.

Peste 4000 de participanți au venit la evenimentele noastre ce au avut loc în marile orașe ale României (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Sibiu), unde au interacționat cu aproximativ de 350 de speakeri români și internaționali, specialiști cu o vastă experiență în domeniile în care activează, în cadrul a 25 de conferințe „concept propriu”.

 

Ce isi propune în 2020?

Proiectele BusinessMark abordează un spectru larg de industrii și arii profesionale. Expertiza acoperă o mare parte din segmentele de business și tocmai de aceea, BusinessMark isi propun ca și în 2020 să rămâna informați și bine conectați la realitatea pieței.

Dacă anul trecut, evenimentele BusinessMark au ajuns pentru prima dată la Sibiu, anul acesta vor aduce evenimentele de HR și Tax & Finance pentru prima oară la Oradea. Mai mult de atât, la nivel național vor fi organizate peste 35 de evenimente în domenii precum: resurse umane, tax & finance, financiar, banking, fintech & financial services, real estate & construction, supply chain & logistics, sales & marketing, sustenabilitate & CSR, agribusiness, automotive, management, Imm & antreprenoriat, Fmcg & retail.

„Ne propunem să continuăm creșterea proiectelor demarate în ultimii ani și să fim prezenți în principalele orașe ale României a căror dezvoltare a mediulu de afaceri reprezintă un context favorabil pentru evenimentele business. Resursele umane, tax & finance si supply chin & logistică sunt ariile strategice de dezvoltare regională pentru noi. Anul acesta vom organiza evenimente de HR și fiscalitate la București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Sibiu și Oradea, iar evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo va avea ediții la București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. Ne dorim să sprijinim în mod real mediul de afaceri, am studiat preferințele și nevoile companiilor din aceaste orașe, potențialul pieței și utilitatea acestor proiecte.” a transmis Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

La rândul său, Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark, a precizat: „Ne propunem pentru 2020 organizarea a aproximativ 35 de evenimente „concept propriu”, iar industriile abordate vor fi din ce în ce mai variate. Pentru noi este foarte importantă această abordare globală asupra mediului de afaceri, o perspectivă de ansamblu fiind foarte utilă pentru a înțelege modul în care se conectează anumite sectoare și care sunt oportunitățile de colaborare între acestea. Vom pune în continuare accent pe concept și tematică, pentru a reuși să răspundem nevoilor industriilor și ariilor profesionale pe care le abordăm.”

 

BusinessMark este o companie care, din 2013, oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”, prin care isi propun să ofere mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând metode de comunicare şi business matchmaking, ofera partenerilor modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.

BusinessMark oferă și posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei.

Mai mult de atât, oferia consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigură managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, promovarea, producția, dar și optimizarea bugetului.

De asemenea, BusinessMark oferă suport în organizarea de evenimente corporate, prin asigurarea realizării și implementării de concepte aliniate culturii, brandului și strategiei de comunicare internă și resurse umane ale organizației. (sursa: BusinessMark)