Primăriile nu trebuie decât să se înscrie pe portalul e-guvernare.ro şi să primească online solicitările venite din partea celor interesaţi de documentaţiile de construcţie şi să elibereze ulterior actele cerute pe baza unei semnături electronice.

 

„Oamenii s-au săturat de birocraţie şi hârtii. Ar trebui să fim foarte dispuşi să lucrăm cu elemente online, pentru că scurtăm timp şi reducem interacţiunea dintre funcţionari şi beneficiari. Intenţia este ca, într-o primă etapă, oricine să poată obţine online certificatele de urbanism, care sunt nişte documente de informare. Dacă vrei un certificat de urbanism, trimiţi cererea online, iar primăria îţi trimite actul tot online cu semnătură electronică“, a declarat într-un interviu acordat revistei Capital Diana Ţenea, directorul general al Direcţiei Generale Dezvoltare Regională şi Infrastructură din cadrul MDRAP.

 

Aceasta este principala schimbare adusă legii 350 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului. (sursa: capital.ro)