In lei, evolutia a fost de 14%, la 667 milioane, potrivit datelor furnizate de grupul din Sibiu. Ioan Ciolan, directorul general Ambient, pune evolutia business-ului pe seama relatiilor dezvoltate cu partenerii strategici, dar si a solutiilor integrate furnizate. Distribuitorul de materiale de constructii, finisaje si amenajari interioare colaboreaza cu peste 3.000 de constructori, 11.000 de mesteri si 700 de furnizori, avand o retea de 12 centre comerciale si 15 depozite de materiale de constructii si platforme logistice, concentrate in special in zona Transilvaniei. Totodata, reprezentantii Ambient au mai anuntat ca anul 2012 a fost primul cand compania a revenit pe profit, dupa patru ani de pierderi, fara sa precizeze insa nivelul castigului. Conform datelor furnizate de catre companie, 55% din vanzari sunt generate de catre reteaua de magazine de bricolaj, in timp ce 45% este ponderea generata de serviciile B2B. Reteaua de magazine Ambient are un portofoliu peste 40.000 de produse, peste 90% dintre acesta fiind realizate in Romania. Pentru echipa Ambient lucreaza in prezent circa 1.600 de angajati. Principalii concurenti de pe piata D-I-Y ai Ambient sunt Dedeman, Praktiker, Bricostore, Baumax sau Hornbach. (sursa: wall-street.ro)