Noul centru, aflat in cladirea DiLivio Business Center, pe strada Ion Luca Caragiale numarul 1, va oferi servicii de custormer care clientilor din Italia. Numarul angajatilor va creste, odata cu diversificarea serviciilor oferite.

 

"Centrul din Bacau, nu numai ca extinde prezenta Xerox in Romania, dar se alatura unei retele globale, care proceseaza informatii pentru clientii din intreaga lume. Clientii nostri apreciaza competentele angajatilor din Romania, precum cele lingvistice si tehnice, dar si dorinta acestora de a-si construi o cariera intr-o companie care ofera servicii la nivel global", a spus Roberto Montandon (foto), Vicepresedinte Strategy and Business Development, Customer Care Services, Xerox.

 

Candidatii care concureaza pentru posturile libere trebuie sa cunoasca limba italiana, sa aiba competente de utilizare a calculatorului si experienta anterioara in domeniul serviciilor pentru clienti.

 

Angajatii din Bacau vor face parte dintr-o echipa formata din 55.000 de agenti la nivel global, care raspund zilnic, din cele 160 de centre, la 2,5 milioane de solicitari, in aproximativ 30 de limbi.

 

Xerox detine in Romania doua centre in Bucuresti, trei in Iasi si unul in Oradea, cu un numar total de peste 2.000 de angajati. Compania este prezenta in Romania de peste 45 de ani, oferind o gama variata de imprimante, copiatoare, multifunctionale, precum si servicii conexe si de business. (sursa: dailybusiness.ro)