Surse apropiate companiei au declarat pentru HotNews.ro ca "este vorba de un centru regional deschis in Bucuresti, care va asigura servicii IT si de relatii cu clientii si in care vor fi create sute de locuri de munca in perioada urmatoare". Vodafone mai are un Centru Regional de Operatiuni de Retea in Bucuresti, care asigura monitorizarea mai multor retele 2G/3G si 4G ale grupului din Europa.

 

"Avem placerea sa va invitam la evenimentul de lansare a unui nou Centru Regional deschis de Vodafone in Romania. Va asteptam miercuri, 2 iulie (...) la sediul Vodafone (..). La eveniment vor fi prezenti: Ravinder Takkar, CEO Vodafone Romania si Steven McCrystal, director, Shared Services, Vodafone Group", se arata in invitatia transmisa presei de Vodafone Romania.

 

In luna martie a anului trecut, Vodafone a prezentat Centrul Regional de Operatiuni de Retea din Bucuresti, care asigura monitorizarea mai multor retele 2G/3G si 4G ale grupului din Europa. In cadrul centrului, o echipa de 250 de ingineri monitorizeaza activitatea a trei din cele patru retele 4G ale grupului, respectiv din Germania, Italia si Romania.

 

Centrul Regional de Operatiuni de Retea, numit Danubius, are doua sedii, unul in Pipera, iar altule strada Avrig din Bucuresti. Centrul monitorizeaza retelele 2G/3G/4G si gestioneaza incidentele de retea pentru companiile Vodafone din Italia, Grecia, Germania si Romania.

 

De la 1 aprilie 2013, alte 3 retele Vodafone vor fi adaugate activitatii centrului Danubius, respectiv retelele din Olanda, Cehia si Albania.

 

Incepand din iulie 2011, centrul a asigurat, progresiv, servicii pentru 4 retele Vodafone din: Romania, Italia, Grecia si Germania. In urmatoarele 2 saptamani, alte 3 retele ale grupului vor fi incluse in activitatea acestui centru din Romania, respectiv retelele din Olanda, Cehia si Albania.

 

Echipa centrului regional este formata din 250 de ingineri romani, cu o varsat medie de 29 de ani, care asigura pentru cele 7 divizii Vodafone: monitorizarea retelelor 2G/3G/4G, gestionartea incidentelor de retea, dispecerizarea alarmelor din teritoriu, escalarea problemelor catre linia a doua de suport si interactiunea cu echipele locale de suport tehnic.

 

Peste 200 de aplicatii active sunt folosite in fiecare zi de catre angajatii Centrului, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

 

Numarul total de clienti care comunica in cele 7 retele Vodafone monitorizate din Centrul Regional din Bucuresti este de 90 milioane. (sursa: hotnews.ro)