Cresterea numarului de angajati a venit in urma extinderii portofoliului de clienti in primul semestrul acestui an, cat si in urma dezvoltarii colaborarii cu actualii clienti. In ultimele sase luni compania a incheiat noi parteneriate cu companii din diverse domenii precum sanatate, agricultura, transport, e-commerce, securitate, turism si altele.

 

Mai mult, Softvision are ca obiectiv mentinerea trendului ascendent si in a doua jumatate a anului in curs.“Evolutia numarului de angajati va pastra un trend ascendent si in a doua jumatate a anului 2014 datorita diversitatii tehnologice din cadrul companiei si extinderii portofoliului de clienti”, a declarat George Stan, director general al Softvision.

 

La nivel de investitii, anul 2014 a fost marcat, in prima parte, de deschiderea a trei noi sedii atat in Romania, cat si in SUA. Softvision a deschis un sediu nou in Cluj-Napoca, unul in Timisoara si unul in New York.

 

Pana la finalul anului compania estimeaza ca va deschide alte doua sedii in Romania si va investi in extinderea echipei cu acelasi ritm de crestere din prima jumatate a anului in curs. Pozitiile disponibile la nivel de companie vizeaza specialisti IT din ariile Java, .NET, PHP, UI, iOS, Android, DataBase, C++/QT, QA si suport tehnic.

 

Conform datelor raportate la Ministerul de Finante, afacerile Softvision s-au ridicat la nivelul anului 2012 la 6,3 milioane de euro, un profit de peste 60.000 de euro si un numar de peste 600 de angajati.

 

Cu sediul la Cluj-Napoca, SoftVision opereaza pe piata locala de software outsourcing de aproximativ 14 ani si are birouri in Baia-Mare, Iasi si SUA (San Jose, California). Din portofoliul de clienti al SoftVision fac parte companii precum Microsoft, Toshiba, Verizon, Alcatel, IBM, Sharp, Procter & Gamble sau Mozilla. (sursa: wall-street.ro)