"Clădirea de birouri America House a fost aleasă datorită locației sale perfecte în CBD, pentru chiriașii multinaționali excelenți prezenți în clădire și pentru varietatea mare de facilități din clădire, care sunt compatibile cu brandul nostru și atrag un trafic ridicat. Toate acestea reprezintă un mare potențial pentru afacerea noastră.

Avem planuri mari de extindere pentru piața din România. Intenționăm să deschidem trei restaurante până la sfârșitul acestui an: restaurantul nostru din zona Cotroceni a fost deschis recent, săptămâna aceasta vom deschide un restaurant în Floreasca, iar până la sfârșitul lunii decembrie vom putea deschide și restaurantul din America House. Anul viitor cu siguranță ne vom extinde și în mall-uri și în alte câteva locații stradale din București", potrivit lui Marko Benvin, Chief Business Development Officer, al companiei croate Submarine.

Chain Trust a fost agenția imobiliară responsabilă pentru finalizarea tranzacției.

"Suntem foarte bucuroși și entuziaști să fim aleși de Submarine Burger pentru prima lor locație din inima Bucureștiului, în CBD. Submarine Burger are un concept nou, de burger gourmet realizat doar cu ingrediente naturale, servit într-un mediu contemporan, care se potrivește cu noul design și mediu creat prin renovarea clădirii și se va alătura ofertei vaste de food și băuturi în America House.

America House este mai mult decât o clădire de birouri, este o comunitate, atât pentru angajații care lucrează în clădire, cât și pentru vecinii din proximitate. Scopul nostru este de a oferi mediul creativ, perfect de lucru, cu o selecție largă și diversificată de facilități, cum ar fi sala de sport World Class, restaurante, bănci, cafenele și zone verzi de relaxare. Pe lângă Submarine Burger, Mc Donald's, Starbucks, Gram Bistro, Fru Fru și Cărturești, comunitatea noastră se va bucura în curând și de un brand gelato foarte îndrăgit și de alt retailer surpriză", a comentat David Hay, fondator si CEO al ADD Value Management SRL (AVM), compania de administrare a activelor din America House.

America House este o clădire multifuncțională, cu birouri de clasă A și spații de vânzare cu amănuntul, care a trecut recent printr-un proces masiv de renovare, cu o valoare totală de 10 milioane de euro.

Printre chiriașii din zona de retail și servicii se numără World Class, cu un club de sport recent renovat și modernizat, cu o suprafață totală de 1.500 mp, cu activități de fitness, forță și cardio, cafenele precum Starbucks și Fru Fru, restaurante precum Gram Bistro McDonald's, Noodle Pack, sucursalele bancare ale BCR și Garanti Bank și librăria Cărturești.

Printre chiriașii birourilor America House se numără companii multinaționale și blue-chip românești, precum Mastercard, Cisco, Intesa Sanpaolo Bank, McDonalds, OLX, Schlumberger, Țuca Zbârcea &Asociații,Ambasada Japoniei, Fortim Trusted Advisory Alliance, Membru al BNP Paribas Real Estate și Funcom – dezvoltator internațional de jocuri video.

Angajații acestor companii beneficiază și de următoarele facilități: cea mai mare parcare subterană a unei clădiri din zona CBD a Bucureștiului, trei nivele de parcare subterană, cu 368 de locuri de parcare pentru autoturisme, 16 stații de încărcare pentru mașini electrice și trei săli de biciclete cu rafturi pentru 60 de biciclete, dotate cu vestiare și dușuri.

Serviciile de Property Management ale America House sunt furnizate de Fortim Trusted Advisors Alliance, membru al BNP Paribas Real Estate, din 2011.

Submarine Burger este un lanț de restaurante premium din Croația. Toți burgerii lor sunt făcuți din ingrediente locale, naturale, organice, de casă, preparate într-un mod tradițional, dar servite într-un mediu contemporan și distractiv.

Burgerul submarin este cel mai sănătos burger din oraș! Meniul include o varietate de burgeri, inclusiv opțiuni de burgeri vegani, cartofi prăjiți organici și salate super-food în meniu, beri artizanale locale, deserturi speciale etc...

Lanțul croat de burgeri, prezent în prezent în Zagreb, Rijeka, Split și Zadar, are deja un număr impresionant de 16 locații. La începutul anului 2022, brandul s-a extins în afara pieței croate, alegând România ca prima țară care a deschis noi locații, după o perioadă pilot de prezență online pe platforma Glovo.

Principalul diferențiator al brandului este achiziția produselor de la producători locali și susținerea lor. Toate produsele Submarine sunt fabricate din ingrediente locale organice, cum ar fi "cașcavalul" românesc sau carnea locală preparată într-un mod tradițional.

Afacerea în sine se bazează în principal pe vânzarea de burgeri și are o filozofie onestitate completă, concentrându-se pe utilizarea exclusivă a ingredientelor de calitate. Aceasta este o abordare care este și va fi utilizată pentru viitoarele locații, deoarece are, de asemenea, un al doilea obiectiv, ajutând amprenta de carbon globală să fie menținută la un nivel scăzut.