Filiala locală a grupului american are în prezent birouri în Cluj-Napoca, Sibiu și Oradea. Compania a început deja pregătirile pentru deschiderea noului birou, inclusiv recrutarea.

Grupul american a intrat pe piața locală în Cluj-Napoca în anul 2010, când a închiriat un spaţiu de 1.800 mp în clădirea de birouri Sigma Center.  A înregistrat o cifră de afaceri de 89 milioane lei (19,3 milioane EUR) și un profit net de 11,1 milioane lei (2,4 milioane EUR) anul trecut. În ultimii ani, compania a triplat numărul angajaților din România, de la 401 în 2011 la 1.120 anul trecut. Aproximativ 850 sunt în Cluj și 120 în Sibiu.
Cele mai mari 30 de companii cu activităţi de call-center au generat anul trecut venituri cumulate de peste un miliard de lei (peste 200 de mil. euro) şi au împreună circa 12.000 de angajaţi, arată datele de la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului. Dintre acestea, 17 companii au sediile în Bucureşti, iar restul deţin birouri în Cluj, Sibiu, Iaşi sau Braşov.  (sursa: bizbrasov.ro)