Comunicare, comunicare, comunicare
Dincolo de simpla respectare a regulilor, administratorii de proprietăți rezidențiale ar trebui să-și dea seama că vor fi priviți ca figuri de autoritate în timpul crizei. Asta înseamnă că ar trebui să fie foarte atenți să împărtășească numai informații și instrucțiuni oficiale atent verificate, deoarece răspândirea informațiilor înșelătoare în timpul unei pandemii este ca și cum ai striga „foc!” într-un teatru.

Deoarece panourile de anunțuri sunt înlocuite cu platforme comunitare, se pare că acestea nu sunt doar mai rapide, ci un instrument necesar în această perioadă dificilă. Capacitatea de a transmite un mesaj rapid și fără probleme, în clădiri selectate sau la nivel de portofoliu, pare să fie și mai crucială în zilele noastre și pentru administratorii de proprietăți, deoarece putem vedea că mulți dintre ei împărtășesc sfaturi despre cum să protejeze și să prezinte măsurile de precauție pe care le-au introdus.

Folosind fluxul de știri
O comunicare bună în timpul unei astfel de crize este absolut esențială, în special pentru managerii rezidențiali. Funcția de flux de știri a Spaceflow poate fi foarte utilă în acest sens, deoarece oferă o oportunitate pentru conținutul extrem de relevant, hiperlocal, să fie postat și difuzat în comunitățile de proprietăți. Oamenii nu ar trebui să se lupte pentru a găsi informații în timp util, relevante la nivel local despre coronavirus și despre eforturile de răspuns ale comunității lor.

Utilizarea notificărilor push
În același timp, acest lucru oferă managerilor locali de proprietăți șansa de a împărtăși sfaturi despre cum să se rămână în siguranță în timpul focarului.
Pentru asta sunt notificările push - pentru a transmite mesajul rapid.
Managerii rezidențiali ar trebui să-și încurajeze rezidenții să rămână în unitățile lor, mai degrabă decât să-și petreacă timpul în zonele comune. Sperăm că aceste spații sunt bine proiectate (pentru o anumită inspirație, consultați articolul despre designul biofil în clădiri). Pentru proprietățile de co-living, acest aspect este îndeosebi de sensibil. În aceste spații, este chiar o idee bună să încurajezi colegii de cameră să rămână la ei, în loc să se adune în zonele comune ale fiecărei suite. Chiar dacă nu sunteți bolnavi, cine știe dacă nu sunt colegii de cameră?

Folosirea rezervărilor și promovarea serviciilor
Nu există un moment mai bun decât acum pentru a promova servicii care nu sunt interzise să funcționeze, cum ar fi livrarea de alimente, servicii digitale, cum ar fi educația la distanță, fitness online, streaming sau servicii de curățenie. Dacă companiile partenere oferă servicii la cerere direct în proprietatea sau spațiul dvs., utilizați funcția de rezervare.

Folosind chat-ul
În ciuda provocărilor acestui tip de viață, totuși, există încă modalități de a ușura puțin lucrurile. Comunitățile cu Spaceflow pot folosi funcționalitatea de chat pentru a coordona aprovizionarea cu alimente și cele necesare, maximizând astfel numărul de persoane care pot rămâne în siguranță acasă și evitând dublarea inutilă a călătoriilor la cumpărături.

Folosind „Alăturați-vă pentru”
Un lucru, cu excepția chat-ului, care facilitează organizarea lucrurilor, este caracteristica Spaceflow „Alătură-vă pentru”. Ca manager de comunitate sau pur și simplu ca persoană activă în comunitatea dvs., puteți crea cu ușurință un eveniment. De ce să nu recomandăm tuturor să vizioneze un film selectat în securitatea propriului dormitor și să împărtășească gândurile și recenziile lor în comentariile din aplicație după aceea?

De asemenea, puteți partaja. De exemplu, în clădirea Ressourcerækkerne, utilizatorii îi invită pe alții la prăjituri delicioase dintr-o cafenea din apropiere.
În vremurile dificile, comunitățile sunt mai importante ca niciodată. Și suntem plini de speranță când vedem că persoanele din proiecte rezidențiale și de co-living care folosesc Spaceflow își oferă ajutor reciproc în aplicație în timpul focarului de coronavirus.

Exemple de la clienții Spaceflow
Creativitatea poate fi crucială pentru a menține rezidenții cât mai fericiți posibil în timpul focarului. Este o idee foarte proastă să organizezi evenimente comunitare în cadrul complexului de apartamente, dar oamenii se pot distra în continuare separat. Recentul articol despre menținerea unei comunități în timp ce oamenii lucrează de acasă are câteva soluții excelente, cum ar fi folosirea gamificării (a unor elemente de gaming) de care managerii rezidențiali pot profita și ei.

Administratorii imobiliari de apartamente și proprietăți de co-living se pot inspira, de asemenea, din ceea ce face o clădire ce folosește Spaceflow, Gravity co-living în Londra, în timpul carantinei. Pentru a nu fi descurajați de criză, managerii Gravity au folosit Spaceflow pentru: 
- a rămâne în comunicare regulată cu rezidenții lor
- a oferi recomandări și memento-uri despre afacerile partenere care ar putea fi utile în timpul focarului, cum ar fi servicii de curățare și kituri de livrare a alimentelor, inclusiv coduri de reducere
- a organiza o listă de servicii online pentru a menține oamenii stimulați și fericiți în timpul carantinei, cum ar fi furnizorii de învățare online și abonamentele la sala virtuală.
În cele din urmă, echipa Gravity a făcut unele lucruri deosebit de interesante: au planificat o serie de evenimente. Totuși, nu sunt evenimente mari „în persoană”, ci mai degrabă evenimente virtuale, cum ar fi nopți de teste și jocuri, care pot fi realizate din siguranța fiecărei unități locative. Între Spaceflow și aplicații precum Skype, orice număr de evenimente virtuale pot fi organizate cu ușurință în apartamente mari sau mici.

Oferirea unor astfel de lucruri simple poate face diferența pentru rezidenții care ar putea plăti sume mari, așteptând un pachet excelent de facilități. În timp ce obiectivul principal al fiecărui administrator imobiliar ar trebui să fie în prezent să-și păstreze rezidenții în siguranță, nu există niciun motiv pentru care oamenii să nu se poată avea ușurința de a trăi în timpul acestui focar. 

Material de Petr Boruta, Head of Marketing la Spaceflow.

Spaceflow este o aplicație mobilă de community management concepută pentru interacțiunea digitală directă și accesul la beneficii pentru comunitatea clădirii, care îi ajută pe proprietarii de active să crească valoarea activelor, să deblocheze noi surse de venit și să devină bazate pe date. Spaceflow este implementat deja în România în clădirea SkyTower din București, prin Online Real Assets, partenerul Spaceflow în România.