In 2014, Blue Point a crescut cu 30%, in conditii de profitabilitate. Rata profitului estimata de companie este de aproximativ 20%.

 

Rezultatele financiare aferente anului trecut s-au datorat atat cresterii volumului de lucru pe clientii actuali, cat si extinderii portofoliului de clienti.

 

Cea mai profitabila verticala de lucru pentru Blue Point a fost reprezentata, in 2014, de serviciile de outbound, in mod special de cele de telesales. Printre industriile din care au provenit cele mai multe solicitari pentru serviciile de call center se numara: comunicatiile, sectorul auto si cel financiar.

 

Anul 2014 a adus pentru companie si o crestere cu 25% a numarului de angajati, cu o medie de peste 125 de operatori. La final de an, numarul de posturi operationale a depasit 200, compania angajand atat in pozitii part-time, cat si full-time.

 

"Pe  termen lung, ne-am propus un ritm de crestere de aproximativ 15% in fiecare an", a declarat Violeta Rosu (foto), managing partner Blue Point.

 

Pentru anul 2015, Blue Point estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 15%, in conditiile unei rate a profitului de 20%. Compania vizeaza o cifra de afaceri in valoare de aproximativ 9 milioane de lei in 2015.

 

Blue Point este o companie de servicii call center complete, cu capital 100% romanesc. Infiintata in 2007, compania ofera solutii profesioniste si personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie  etc.) si inbound (suport clienti, infoline si helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound etc.). Printre clientii aflati in portofoliul Blue Point se numara Heineken, Hochland, Reader’s Digest, Synevo, Tiriac Auto, Vodafone, Xerox. (sursa: dailybusiness.ro)