În prezent, potrivit Atos, creșterea nevoilor de securitate este determinată de cantitatea mare de date disponibile și de mobilitatea clienților. În acest context, aceștia au nevoie de acces continuu la cea mai avansată expertiză în securitate și de un partener care să răspundă cerințelor în schimbare, aduse de economia digitală.
Deschiderea centrului din Timișoara va susține totodată dezvoltarea rapidă a bazei de clienți a companiei la nivel global. Noul centru oferă deja servicii de securitate, detecție și răspuns pentru peste 20 de clienți, oferindu-le acestora asistență în procesul de transformare digitală.
„Suntem entuziasmați de deschiderea noului centru de operațiuni de securitate din Timișoara. Produsele și serviciile noastre răspund celor mai importante cerințe actuale, putând fi puse la dispoziția clienților din România și din afara țării. Suntem totodată dedicați extinderii forței de muncă în regiune pentru că vom avea nevoie de o echipă mai mare de experți în viitorul apropiat”, a afirmat Cătălina Dodu, Country Manager Atos România.
Cu peste 15 centre de expertiză în securitate cibernetică în întreaga lume, Atos oferă clienților protecția activităților în fața amenințărilor de acest tip, prin monitorizare continuă a evenimentelor de securitate, detecție în timp real a atacurilor și răspuns rapid în neutralizarea incidentelor.
“Ne bucurăm să ne extindem prezența pe piață, pe baza expertizei în Big Data și securitate cibernetică și să oferim clienților servicii tot mai bune. Prin acest nou centru, inaugurat în România, ne dezvoltăm strategia de tip ’follow the sun’ și capacitatea de a ne ajuta clienții să înțeleagă și să controleze mai bine riscurile de securitate, având acces non-stop, în timp real, la monitorizarea expunerilor din securitate”, a declarat Chris Moret, Vicepreședinte CyberSecurity, Atos.
Atos acoperă o gamă extinsă de servicii de securitate, printre care protecția stațiilor de lucru, monitoring & response, perimeter protection și Identity as a Service. (sursa: agora.ro)