Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Global Vision

Global Vision

Adresă: 020339 București, George Constantinescu 3, 7th Floor

Global Vision este un grup specializat în dezvoltarea, construcția și servicii de property management pentru investiții la scară medie și largă:

- Clădiri de birouri

- Mixte: Birouri, comercial, Rezidențial

- Comercial: Mall-uri, Clădiri de parcări, Galerii comerciale

- Industrial: Depozite, Fabrici, Zone de servicii

- Infrastructură & Instituțional: Aeroporturi, Spitale, Universități

Global Vision Property Management este divizia de property și facility management a grupului, oferind expertiza din domeniul ingineriei către clienți corporativi sub forma de mentenanță tehnică, precum și curățenie, securitate și servicii de recepție.

Alte servicii includ Vânzări, Leasing & Marketing, Financiar, Contabilitate & Bugetare, Facturare & Colectarea chiriilor, Management achiziții și lanț de aprovizionare, Servicii Juridice, de Administrare și IT.

Global Vision Property Management este structurată astfel încât să ofere clienților un parteneriat într-o gamă largă de servicii în vederea administrării proprietăților și să asigure o valoare adăugată fiecărui serviciu prestat, precum sisteme de ticketing, licențe legale și monitorizare a respectării conformității, reporting operațional și monitorizare a garanțiilor, precum și multe altele.

În plus, Global Vision Property Management folosește un set puternic de bune practici, garantând clienților săi respectarea Service-Level-Agreements (SLAs); un motiv pentru care compania a resimțit o greștere semnificativă a portofoliului său de clienți corporativi.

Servicii de Property Management

FACILITY MANAGEMENT:

Management de Clădiri:

- Metode și Proceduri Operaționale, Licențe legale (ISCIR, PRAM, RSVTI)

- Building Management Systems (BMS)

- Operare, Management & Upgrade-uri

- Servicii Recepție, Project Management de Transformare & Reparații

- Reporting Operațional & Input Operațional pentru a gamă largă de dezvoltări

- Sistem de Ticketing & Interfață Web Mentenanță Tehnică:

- Metode & Proceduri Tehnice

- Mentenanță Sistem Mecanic (HVAC, Sanitare, Lifturi, Altele)

- Mentenanță Sistem Electric & UPS

- Mentenanță Sistem Siguranță (Detectare Fum și Foc, Signalistică și Evacuare)

- Plan Continuitate Afaceri și Scenarii de Urgență

- Raportare Tehnică & Management Subcontractanți

Siguranță și Securitate:

- Metode & Proceduri de Securitate

- Securitate 24/7, incl. Monitorizare și Intervenție de Urgență

- Management Control Acces, incl. Acces Parcare

- Raportare

Securitate Servicii Curățenie:

- Servicii Curățenie (Interior, Exterior și Fațadă)

- Mentenanță Spații Verzi

- Colectare Deșeuri, Deszăpezire, Deratizare și Dezinsecție

VÂNZĂRI, LEASING & MARKETING:

Vânzări & Leasing:

- Metode de Vânzări și Leasing Policies, Proceduri și Formulare

- Servicii Complete de Vânzări și Leasing (incl. Negociere, Executare și Reînnoire)

- Monitorizare Contracte și Management de Contracte

- Raportare și Consultanță în Vânzări & Leasing

Marketing:

- Analize și sondaje de piață, incl. Studii de Performanță

- Poziționare proprietate și Public Țintă & Profilare Chiriași

- Stabilire prețuri

Comunicare & Relații Publice:

- Strategie de Comunicare PR

- Strategie management de criză

- Relații Media și Site Tours

- Broșuri, Papetărie și Prezentări suport Vânzări

- Servicii de Comunicare Web

- Vânzări Publicitate

FINANCIAR  & CONTABILITATE:

- Management Proprietate și Portofoliu

- Studii de Performanță

- Audit Contracte de Închiriere și Proprietate

- Servicii de Bugetare Anuale și Lunare

- Audit și Raportare Furnizori

- Managment de Cost și Raportare

- Rapoarte financiare și contabile (incl. Inventare Fizice)

- Rapoarte financiare asupra bugetului, situații financiare și alte rapoarte pentru uz intern și extern

- Asigurarea respectării legilor și reglementărilor

- Asigurarea de răspundere și control

FACTURARE & COLECTARE:

- Proceduri & Metode de facturare și colectare

- Facturare lunară și supravegherea contractelor

- Raportare și consultanță facturare și colectare

MANAGEMENT ACHIZIȚII ȘI LANȚ DE APROVIZIONARE

SERVICII JURIDICE, DE ADMINISTRARE ȘI IT    

Colegi

Rusandra Bejan

Operations Manager

Rusandra Bejan
Cookie settings icon

Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.

Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.


Cookie-uri necesare

Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.