Spații de lucru, servicii și sprijin pentru a vă ajuta să lucrați mai bine în Regus Sun Business Centre

Imagini
Hartă
Vedere stradală
Deschideți Street View
040055 București, Soseaua Vacaresti numarul 391, etaj 3

Birou disponibil:

300 m2

Spațiu birou minim de închiriat: 5 m2

Geodate
Clasa clădirii de birouri: Clasa A
Status proprietate: Existentă
Spațiu total de birouri: 1.056 m2
Spațiu birou minim de închiriat : 5 m2
Birou disponibil: 300 m2
Coeficient Add-on: 30 %
Informații financiare
Perioada minimă de închiriere: 1 lună
Calculator Chirie »
Parcare
Tip parcare Spații Cost parcare
În cadrul Regus Sun Business Centre vă putem oferi:
• Spațiu de birou: Birouri private, complet mobilate și echipate destinate pentru o persoană sau o întreagă companie și complet adaptate nevoilor dumneavoastră. Opțiunile includ de la spații de birou echipate/personalizate la spații de recuperare în caz de dezastru și birouri de zi – cu acces oricând și oricum doriți.
• Co-working: Spațiile noastre de co-working sunt concepute în așa fel încât să încurajeze colaborarea și vin la pachet cu toate dotările incluse. Rezervați o masă de birou dedicată sau treceți pe la noi și așezați-vă la o masă de birou prin rotație - deschideți orizonturile afacerii dumneavoastră către noi și noi posibilități.
• Săli de întâlniri: Sălile noastre de întâlniri reprezintă decorul perfect pentru următoarea dumneavoastră prezentare, pentru viitorul interviu sau atelier. Ele sunt dotate cu tehnologie de ultimă generație și beneficiază de o echipă amabilă de asistență care să se asigure că totul decurge fără probleme. De asemenea, dacă aveți nevoie, vă punem la dispoziție servicii de catering.
• Birou virtual: Birourile noastre virtuale sunt disponibile în toate orașele importante din întreaga lume, astfel încât dumneavoastră să vă puteți reprezenta afacerea într-o manieră profesionistă. Alegeți-vă acum noua adresă virtuală și creați-vă un plan propriu, cu oferta noastră de servicii de redirecționare a corespondenței și de preluare a apelurilor telefonice.
• Abonament: Cu opțiuni multiple care variază de la acces la birouri, spații de coworking până la lounge-uri, oferim flexibilitatea și libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur și simplu intrați în orice locație din rețeaua noastră globală extinsă și apucați-vă de lucru – oricât de rar sau des aveți nevoie.

*Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru.

**Toate prețurile afișate sunt prețuri de pornire și pot fi modificate în funcție de produsele selectate și serviciile incluse.


Întrebați acum
O locație centrală, ușor accesibilă, plină de spații productive
Bucurați-vă de o navetă simplă către acest spațiu de lucru accesibil, cu excelente legături de transport prin întreg Bucureștiul. Centrul Anchor este aproape de autostrada A1 și este accesibil cu autobuzul, tramvaiul, metroul și mașina, ceea ce le permite oaspeților să vă viziteze ușor.

Fiți productiv în spații luminoase și aerisite datorită ferestrelor din podea până în tavan din întreaga clădire. Părăsiți-vă biroul și încărcați-vă bateriile la cafeneaua din incintă, sau încercați una dintre numeroasele cafenele și restaurante din centrul comercial de la parter.
  • Bancă
  • Buticuri
  • Cafenea
  • Bancomat (ATM)
  • Servicii de curierat
  • Fitness
  • Hair Stylist
  • Hotel
  • Centru medical
  • Magazin de presă
  • Parcare pentru vizitatori
  • Parcare publică
  • Farmacie
  • Oficiu poștal
  • Restaurant
  • Supermarket
  • Transport public
Detalii tehnice
  • Control acces
  • Compartimentare
  • Podea înălţată
  • Ventiloconvectoare cu 4 țevi
  • Detectoare de fum/incediu
  • Mochetă
  • Încălzire centrală
  • Ventiloconvectoare cu 2 țevi
  • Sprinklere
  • Finisaje de calitate
  • Tavan fals
  • Sistem modern de telecomunicații
  • Control acces pe zone
  • Cameră server
  • Sistem de alarmă
  • Supraveghere video (CCTV)
  • Spații sociale
  • Fibră optică
  • Spații de depozitare la subsol
  • HVAC
  • Izolare fonică
  • Sistem antiincendiu
Metri
  • Contoare
Ferestre
  • Ferestre care se deschid
  • Jaluzele uniforme
  • Geamuri termopan
  • Uși din lemn
Servicii asigurate în clădirea
  • Pază
  • Curatarea ferestrelor exterioare
  • Recepţie
  • Chicinete complet echipate
  • Administrație și management proprietate
  • Deszăpezire
  • Pază permanentă
Alimentare electrică
  • Generator de rezervă
  • Alimentare dublă
  • Generator de urgenţă
Lift
  • Lift

Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Clădiri de birouri recomandate

Cookie settings icon

Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.

Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.


Cookie-uri necesare

Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.