H VICTORIEI 109

Imagini
Hartă
Vedere stradală
Deschideți Street View
010069 București, Calea Victoriei, Nr. 109

Cost chirie birouri (m2 / lună )

Costuri întreținere (/m2 / lună ): 4,50 €

Birou disponibil:

800 m2

Spațiu birou minim de închiriat: 800 m2

Geodate
Clasa clădirii de birouri: Clasa B
Localizare: Piața Romană Calea Victoriei
Status proprietate: Existentă
Spațiu total de birouri: 6.000 m2
Spațiu birou minim de închiriat : 800 m2
Birou disponibil: 800 m2
Grad ocupare: 87%
Informații financiare
Costuri întreținere: 4,50 € /m2/lună + TVA
Perioada minimă de închiriere: 5 ani
Garanție financiară: 3 luni
Calculator Chirie »
Parcare
Tip parcare Spații Cost parcare
Parcare exterioară 30 150 € + TVA
Informații suplimentare
Anul construirii: 1 ianuarie 1950
Anul renovării: 1 ianuarie 2019
Chiriași:
HAGAG DEVELOPMENT EUROPE
Clădire de birouri modernă, excelent localizată chiar pe Calea Victoriei, la numărul 109, la un pas distanță de numeroase instituții publice și culturale (Ministerul Economiei, Ateneul Român, Palatul Regal), hoteluri de 4* și 5* (Radisson Blu, Athenee Palace), restaurante și cafenele (The Saint, Roberto’s, Salon Golescu, Velocitta) și la doar 12 minute distanță de mers pe jos de Piața Universității, respectiv Piața Victoriei.
H Victoriei 109 dispune de o suprafață totală închiriabilă de aproximativ 6.000 mp, cu suprafețe generoase începând de la 400 mp și tavan înalt cu o înălțime liberă a spațiului de aproximativ 3 metri, zonă de recepție amenajată, parcare proprie, sisteme de supraveghere CCTV, iluminare LED, ascensoare rapide, servicii de pază și protecție, kitchenette și servicii de facility management.
Edificată în anul 1948 și preluată în portofoliul Hagag Development Europe în anul 2018, clădirea a trecut recent printr-un amplu proces de consolidare, modernizare și refadatare. Proiectul actual respectă toate standardele clădirilor moderne de clasă A, atât din punct de vedere al facilitaților, cât și din cel al eficienței energetice.
H Victoriei 109 este certificată cu standarul BREEAM-În-Ușe, nivel “Excellent”, și își propune să ofere chiriașilor toate beneficiile necesare, care, împreună cu cele care derivă din amplasamentul privilegiat, îi vor ajuta să atingă o stare de echilibru între viața personală și cea profesională.
Locație ultracentrală, la un pas distanță numeroase instituții publice și culturale (Ministerul Economiei, Ateneul Român, Palatul Regal), hoteluri de 4* și 5* (Radisson Blu, Athenee Palace), restaurante și cafenele (The Saint, Roberto’s, Salon Golescu, Velocitta) și la doar 12 minute distanță de mers pe jos de Piața Universității, respective Piața Victoriei.
  • Bancă
  • Bar
  • Locuri de parcare pentru biciclete
  • Cafenea
  • Bancomat (ATM)
  • Fitness
  • Florărie
  • Hair Stylist
  • Hotel
  • Grădiniță
  • Centru medical
  • Farmacie
  • Oficiu poștal
  • Restaurant
  • Supermarket
  • Parc în apropiere
  • Transport public
  • Museum
Detalii tehnice
  • Detectoare de fum/incediu
  • Compartimentare
  • Finisaje de calitate
  • Sistem de alarmă
  • Sistem modern de telecomunicații
  • Supraveghere video (CCTV)
  • Cameră server
  • Izolare fonică
  • Fibră optică
  • Control acces
  • HVAC
  • Designul atractiv al zonelor comune
  • Podea înălţată
  • Sistem antiincendiu
  • Sistem termoficare
Metri
  • Contoare
Ferestre
  • Ferestre care se deschid
Servicii asigurate în clădirea
  • Recepţie
  • Întreţinere şi reparaţii lifturi
  • Pază
  • Chicinete complet echipate
  • Administrație și management proprietate
  • Pază permanentă
Alimentare electrică
  • Generator de rezervă
Lift
  • Lifturi de mare viteză

Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Clădiri de birouri recomandate

Cookie settings icon

Your choice regarding cookies on this site

We use cookies to optimise site functionality and give you the best possible experience.

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.