Proiectul cu o suprafata de 74.500 metri patrati deserveste o populatie de 2,7 milioane de persoane, potrivit oficialilor Liebrecht & Wood.

 

Noua campanie de marketing a West Park debuteaza in aprilie dupa lansarea unei noi identitati vizuale a proiectului, ce unifica toate magazinele sub un nou logo – devenit acum vizibil din autostrada A1 datorita unui panou luminos - cu scopul de a consolida numele parcului de retail.

 

Una dintre cele trei unitati, cu o suprafata de 4.228 metri patrati, a fost complet renovata si va gazdui magazinul multi-brand Domo (inaugurat pe 2 aprilie) care ofera electronice, electrocasnice si echipamente sportive, precum si magazinul de mobilier si decoratiuni interioare cu design Italian, Casa Convenienza, cu o suprafata de 1.050 metri patrati, care se va deschide in luna mai.

 

„Avand in vedere situatia economica in proces de imbunatatire, credem ca parcurile de retail – in care mai multi retaileri impart aceeasi infrastructura – au un viitor bun in Romania. Repozitionam West Park sub forma unei destinatii de lifestyle si vizam consumatori interesati de calitate, design si functionalitate pentru moda si electrocasnice,” a declarat Patrick Van Den Bossche, managing director Liebrecht & wooD Group.

 

„West Park se afla in apropierea soselei de centura a Bucurestiului asigurand acces usor si o parcare gratuita de mari dimensiuni pentru clienti si facilitati de aprovizionare pentru chiriasi”, adauga  Patrick Van Den Bossche.

 

In ultimele sase luni, Liebrecht & wooD Group a atras opt noi chiriasi pentru Fashion House Outlet Centre din West Park: Guess, Mustang Jeans, Intimo, Cielo Venezia, Faith by MD, Nissa, Napoleoni si TED’s.

 

„Conceptul nostru de amplasare a outlet-urilor in parcuri mari de retail s-a dovedit un real succes. Fashion House Outlet Centre va ramane un magnet important pentru clientii West Park, dar cu ajutorul altor unitati din parcul de retail, clientii nostri se vor putea bucura si de prezenta unor brand-uri din alte domenii, nu doar din moda”, a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director Fashion House Group – divizia din Liebrecht & Wood Group responsabila cu dezvoltarea si management-ul centrelor outlet.

 

Construit in 2008-2009, West Park include Fashion House Outlet Centre, cu o suprafata inchiriabila (GLA) de 20.300 metri patrati si alti retaileri mari precum Kika (28.740 metri patrati GLA – unicul magazin al acestui brand in Romania, care ofera mobila si decoratiuni interioare), Hornbach (19.960 metri patrati GLA – un mare magazin de bricolaj cu un centru pentru gradini) si Proges (1.340 metri patrati GLA – un magazin cu decoratiuni pentru casa).

 

In total, West Park cuprinde peste 74.500 metri patrati de spatiu de retail in cladirile existente, precum si in parcarea pentru 2.150 de masini. In viitor, West Park ar putea sa se extinda cu o noua unitate.

 

Grupul Liebrecht & Wood opereaza depeste 20 de ani pe pietele comerciale imobiliare din Polonia, Romania si Rusia unde a dezvoltat proiecte de birouri, retail si de depozitare cu o suprafata totala de aproape jumatate de milion de metri patrati.

 

Grupul cuprinde mai multe entitati precum dezvoltatorul Liebrecht & Wood, Grupul Fashion House responsabil de implementarea si gestionarea conceptului de outlet center pe pietele emergente, dar si compania de property management Wecare ce opereaza in Polonia.

 

Liebrecht & Wood a intrat pe piata romaneasca in anul 2001, incepand cu dezvoltarea centrului comercial Militari din Bucuresti. In 2007, compania a inaugurat un complex de birouri modern intitulat Victoria Park din Bucuresti, in valoare totala de 20.500 mp GLA. In 2008, primul si singurul outlet din Romania - Fashion House Outlet Centre Bucuresti a fost inaugurat ca parte integranta a parcului de retail West Park. Pana in prezent, compania a investit circa 200 de milioane de euro in Romania.

 

Liebrecht & Wood incepe lucrarile la proiectul Cernica Park - o destinatie de cumparaturi situata in apropierea autostrazii A2 si a centurii Bucuresti cu o arie de captare de 3 milioane de locuitori pe o raza de 90 min. Ansamblul va cuprinde spatii comerciale cu o suprafata totala de 88.000 m.p. si peste 3.500 de locuri de parcare construite pe o suprafata de 34ha, parte a unui lot de 60ha detinut de Liebrecht & Wood. Conceptul include un Fashion House Outlet Center, un hipermarket, o galerie comerciala, un magazin de bricolaj, un magazin de mobila, un magazin de articole sportive etc. (sursa: dailybusiness.ro)