Ea va coordona portofoliul de clienti existenti si va continua procesul de dezvoltare a serviciilor de property management ale DTZ, punand accentul pe noi directii de consultanta atat pentru dezvoltatori si proprietari, cat si pentru chiriasi.

 

Mihaela Petruescu s-a alaturat echipei de retail DTZ in iulie 2014, avand ca principala responsabilitate coordonarea activitatii de inchiriere din centrele comerciale sub administrarea DTZ Echinox: Sibiu si Suceava Shopping City, in proprietatea Argo Real Estate si Felicia Shopping Center Iasi, in proprietatea CBRE Global Investors si a fost implicata in procesul de inchiriere a unor proiecte precum Promenada Mall Bucuresti, Mega Mall Bucuresti, din portofoliul NEPI, Promenada Mall Targu-Mures, in proprietatea AEW Europe si Jupiter City Pitesti, proiect detinut de Jupiter Group Romania.

 

Petruescu are peste 9 ani de experienta pe piata locala de retail, activand in companii de consultanta imobiliara, unde a fost implicata in inchirierea unor proiecte precum Arena Mall Bacau, Era Shopping Park Iasi, Mures Mall Targu-Mures, Cora Constanta. Ulterior a devenit consultant independent pentru o serie de retaileri (printre care Grupul Librarium si Noriel), oferindu-le consultanta pentru elaborarea strategiei de dezvoltare si reprezentandu-i in negocierile cu proprietarii de centre comerciale sau spatii stradale.

 

„Piata de real estate a devenit din ce in ce mai efervescenta in ultima perioada, iar segmentul de property management urmeaza firesc acest trend crescator. Clientii cauta in permanenta solutii inovative in dezvoltarea afacerilor lor”, spune Mihaela Petruescu.

 

DTZ Echinox administreaza in prezent un portofoliu de peste 150.000 mp de proiecte real estate, dintre care trei de retail: Shopping City Sibiu si Shopping City Suceava, in proprietatea Argo Real Estate si Felicia Shopping Center din Iasi, in proprietatea CBRE Global Investors, unul rezidential: complexul Parcul Privighetorilor si unul de office: spatiul de birouri Kellogg’s din Floreasca Park (2,500 mp).

 

In 2014, echipa de PM a DTZ a lansat noi perspective de abordare, in special pe partea de consultanta, si a securizat relatiile cu principalii jucatori din piata pentru studiile Retail METRICS.

 

Retail METRICS este un produs DTZ Echinox menit sa ofere proprietarilor de centre comerciale un suport informational pentru o gama variata de decizii, atat cele de zi cu zi cat si cele strategice pe orizonturi de 5-10 ani. La baza, Retail METRICS reprezinta o serie de instrumente de cercetare care exploreaza comportamentul consumatorului, dinamica pietei, dar si pozitionarea centrului comercial in zona sa de acoperire.

 

DTZ gestioneaza 3,3 miliarde de metri patrati si 63 miliarde dolari in volum de tranzactii la nivel global, pentru clienti institutionali, din sectorul public, corporate si privat. Cei peste 28.000 de angajati DTZ activeaza in mai mult de 260 de birouri din peste 50 de tari. (sursa: dailybusiness.ro)