Cu o rețea de 36 de magazine în România, 1 Minute este un concept internațional de tipul “Quick Service Restaurant” care oferă clienților o servire rapidă și o gamă bogată de produse axată în principal pe Fresh Food, totul într-o locație cu un design și o arhitectură moderne. Astfel, Unirii View își extinde oferta de spații comerciale și de relaxare atât pentru ocupanții clădirii cât și pentru trecători.
Noua unitate 1 Minute va fi amplasată la parterul clădirii de birouri. Restaurantul va oferi o varietate de produse culinare proaspete (sandvișuri, salate, deserturi, sucuri din fructe proaspăt stoarse și produse patiserie) cât și un segment complementar de produse Convenience (tabac și accesorii, snackuri dulci și sărate, băuturi răcoritoare, cafea proaspăt măcinată, cărți și reviste).
”Prin deschiderea unui magazin 1 Minute în această clădire modernă de birouri continuăm expansiunea rețelei în centrul Capitalei și în principalele centre de afaceri. Suntem un retailer cu un know-how solid în dezvoltarea și implementarea conceptelor de tipul Quick Service Restaurant, cafenele și alte concepte Foodservice, atât la nivel local cât și la nivel internațional, de aceea construim fiecare magazin având în minte nevoile persoanelor din zona respectivă și ne propunem să oferim, de fiecare dată, o gamă adaptată de produse și servicii, eficiență, confort și atmosferă prietenoasă”, a declarat Petruța Ioniță - Director Marketing & Category Management, reprezentul Lagardere Travel Retail Romania.  
Una dintre cele patru divizii ale grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este un lider global inovator în industria de retail pentru călători. Divizia operează 4.400 de magazine pentru liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice situate în aeroporturi, gări și alte concesiuni, în 34 de țări la nivel global. Lagardère Travel Retail generează vânzări de 4,5 miliarde de euro (gestionate 100%).
Unirii View, cea mai înaltă clădire modernă de birouri din centrul Bucureștiului, a fost finalizată recent de Weerts Group, în urma unei investiții de 33 de milioane de euro. Proiectul a fost livrat cu un grad de pre-închiriere de peste 80%, subsidiarele locale ale NTT Data, H&M, Pernod Ricard, Red Bull sau Spaces stabilindu-și spațiile de birouri în Unirii View.
”Unirii View beneficiază de o poziționare ultracentrală, foarte aproape de o multitudine de restaurante și cafenele, dar proximitatea și confortul ocupanților proiectului reprezinta principala noastră prioritate. Astfel, am conturat un mix de facilități la parterul turnului de birouri care să răspundă rapid și eficient oricăror nevoi ale angajaților”, a declarat Andreea Pâun, managing partner al companiei de consultanță imobiliară Griffes, care s-a ocupat de strategia comercială a proiectului, de la închirierea spațiilor de birouri și până la marketing, într-o abordare integrată.
Unirii View are o suprafață închiriabilă de aproximativ 17.300 de metri pătrați, împârțiți pe 19 etaje supraterane, clădirea fiind noul reper al zonei centrale din București cu cei 73 de metri ai sai. Clădirea dispune de asemenea de o parcare subterană generoasă, împărțită pe trei etaje. Unirii View este amplasat pe Bulevardul Corneliu Coposu, la o distanță de doar cinci minute de Piața Unirii.
Weerts Group a fost fondat de către Yves Weerts, un antreprenor belgian cu un istoric de investiții pe piața imobiliară locală, printre care dezvoltarea și vânzarea cu succes a Deva Logistic Park către fondul de investiții CTP. (sursa: Unirii View)