Situat pe Calea Șurii Mari, nr.37, noul magazin Hornbach este amplasat în locul unei foste locații OBI care a fost achiziționată în toamna anului trecut.

 

"Investiția totală în noul nostru magazin a fost de aproximativ 12 milioane de euro, iar de la cumpărare, până în acest moment, locația a fost renovată, remodelată și extinsă, pentru a ajunge la standardele cu care Hornbach și-a obișnuit clienții", a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

 

În ceea ce privește decizia de a investi în acest magazin, reprezentantul companiei a subliniat că a fost aleasă această locație deoarece a oferit avantajul de inaugurare într-un timp scurt, într-o zonă cu potențial comercial ridicat.

 

În plus, poziția noului magazin este avantajoasă din punct de vedere al traficului, aflându-se pe artera nordică a orașului, în direcția Mediaș, aproape de punctul de intrare pe autostrada Sibiu Nord.

 

Magazinul din Sibiu are o suprafață totală de 12.000 de metri pătrați, fiind amplasat pe un teren de circa 33.200 metri pătrați.

 

Hornbach a angajat în noul magazin 100 de persoane ce au beneficiat de programe speciale de școlarizare, pentru a răspunde în mod adecvat nevoilor clienților.

 

"În ceea ce privește sortimentul din noul magazin, acesta va fi format din peste 16.000 metri pătrați de parchet laminat, 8.000 de becuri, 6.000 de metri liniari de metraj pentru perdele și draperii, 2.300 de articole în raionul de gresie și faianță, alături de multe alte produse", a declarat János Máté, directorul magazinului din Sibiu.

 

La toate acestea se adaugă, în departamentul ZOO, peste 4.000 de pești din 150 de specii, iar în zona de ridicare materiale de construcții se află permanent peste 250 de modele de pavaje disponibile la comandă, din care peste 50 de modele pe stoc, dar și BCA, plase sudate sau fier de construcție.

 

Sibiul este cea de-a treia locație din afara Capitalei în care Hornbach a decis să se extindă, după Brașov și Timișoara. În acest fel, compania își consolidează prezența pe piața din Transilvania și mizează pe realizarea unei cifre de afaceri corespunzătoare cu investițiile efectuate.

 

Deschiderea noului magazin din Sibiu arată că România e o piață importantă pentru Grupul Hornbach, alături de celelalte opt pe care activează în acest moment.

 

"Noi ne considerăm aici ca fiind o companie românească. În toate țările în care suntem activi plătim impozite, angajăm aproape numai personal local și achiziționăm mărfurile de la furnizorii naționali corespunzători, mărfuri pe care le distribuim și în celelalte țări în care avem magazine", a declarat, la rândul său, Wolfger Ketzler, Membru al Consiliului de Administrație Hornbach Baumarkt AG.

 

Acesta a adăugat că, din perspectiva sa, între români și nemți există o serie de asemănări demne de luat în seamă.

 

"Una dintre asemănările dintre nemți și români, din experiența mea, este plăcerea de a meșteri. Amenajarea locuinței și a grădinii sunt pasiuni ale multor oameni de aici, ca și în Germania”, a mai afirmat Ketzler.

 

Hornbach este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

 

Odată cu deschiderea magazinului din Sibiu, compania deține 152 de magazine în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 6 în România (București  Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu).

 

Pe piața de bricolaj din România mai sunt active companii precum Dedeman, Brico Depot, Praktiker sau Ambient. (sursa: profit.ro)