Gala Forbes Best Office Buildings, aflată la cea de-a patra ediție, este un concept 100% marca Forbes România și a înregistrat un succes deosebit încă de la prima ediţie, ce a avut loc în anul 2015. Gala de premiere a fost gândită ca un eveniment de înaltă ţinută.

În acest context, Forbes România își propune ca în cadrul galei să-i recunoască și să-i recompenseze pe actorii principali ai acestui segment de piaţă.

Piața birourilor românești începe să se revigoreze, având ca atu-uri o preocupare primordială pentru design si arhitectură, și nu în ultimul rând, eficiența energetică, acest mult căutat atribut „green”. Parcurile de birouri, centrele comerciale, lanţurile de supermarketuri devin din ce în ce mai atractive, iar valoarea lor de piaţă ar putea crește odată cu mărirea interesului pe care dezvoltatorii proiectelor imobiliare, deţinătorii de portofolii și potenţialii chiriași, l-au arătat în ultima perioadă.

Forbes Best Office Buildings va include un panel de discuţie având ca subiect principal tendinţele de pe piaţa imobiliară a spaţiilor de birouri și un concurs cu cele mai frumoase proiecte de arhitectură pentru clădiri de birouri, create de studenţi din cadrul universităţilor de arhitectură.

Acest prestigios eveniment se va încheia cu premierea celor mai importanți jucători de pe piața de birouri din România : constructori, investitori, chiriași, proprietari și agenții imobiliare. 

În ediția specială de martie a revistei Forbes România puteți descoperi un dosar complet dedicat segmentului office de pe piața românească, ce cuprinde o ierarhie a principalelor hub-uri de clădiri de birouri, realizată pe baza a cinci criterii: stoc, grad de ocupare, structura cererii, livrări și caracteristici verzi.

Forbes România este cea mai vândută publicație de business din România și este editată de compania BP Publishing Media, recunoscută de către Forbes Media ca fiind cea mai dinamică și creativă franciză a Forbes la nivel mondial. În această perioadă brandul Forbes s-a dezvoltat accelerat pe piața românească, fiind reprezentat prin intermediilor publicațiilor lunare Forbes România și ForbesLife România, al revistei trimestriale de lux și atitudine Up by Forbes România sau al proiectelor speciale Forbes Kids sau Forbes 500. Acestor ediții tipărite li se adaugă proiecte speciale în zona digitală și peste 20 de evenimente anual, de la formate de business și până la gale, petreceri sau evenimente « on-demand » sau private, care acoperă cele mai variate categorii de public din zona premium de pe piața românească.  (sursa: Forbes Romania)