"La 20 de ani de la înfiinţare, Ericsson România a reuşit să crească de la o echipă de 8 oameni la aproximativ 3.000 de angajaţi până la finalul anului 2014, de la 2.800 în prezent. Aniversarea a coincis şi cu o serie de alte evenimente pentru companie, cum ar fi semnarea unor acorduri de servicii de administrare de reţea care vor permite centrului de cervicii globale din România să se dezvolte în continuare. Anul viitor, centrul intenţionează să îşi mărească echipa actuală de 1.900 de specialişti cu încă 300 de persoane şi să îşi extindă oferta cu servicii dedicate companiilor media şi de televiziune", se arată într-un comunicat al Ericsson România remis MEDIAFAX.

 

Ericsson a încheiat în această vară un contract pe şapte ani cu Romtelecom şi Comoste prin care compania suedeză va asigura servicii de suport integrat în zona de operare şi întreţinere reţea.

 

Pe lângă clienţii din România, centrul furnizează servicii IT&C şi pentru 34 de compani din Europa, Africa, Orientul Mijlociu şi America de Nord, portofoliu acumulat în cei şapte ani de la deschidere.

 

Anul trecut, afacerile Ericsson România au crescut cu 10,4% faţă de 2012, la 566,77 milioane de lei, iar profitul net a urcat cu 23,5%, la 24,1 milioane de lei.

 

Cu peste 110.000 de angajaţi şi clienţi în peste 180 de ţări, grupul Ericsson este unul dintre cei mai importanţi furnizori de echipamente de telecomunicaţii, cu afaceri de 34,9 miliarde de dolari în 2013. (Sursa: zf.ro)