Închirierile au înregistrat o creștere de 10% față de același interval al anului 2012. Beneficiari au fost firme de IT şi construcţii, aceştia optând pentru clădiri de birouri în zone accesibile sau cu soluţii flexibile de transport oferite de proprietar. Cele mai reprezentative tranzacţii în care DTZ Echinox a fost implicată sunt intermedierea contractelor de închiriere, de către trei companii de top din industria IT, a două etaje în clădirea de birouri AFI Park 1, totalizând o suprafaţă de 2,350 de mp, tranzacţie ce a dus la un grad de ocupare de 85% a proiectului, şi reprezentarea investitorului Immofinanz Group în procesul de închiriere către Societatea de Construcţii în Transporturi Bucureşti, a 1,500 mp, în clădirea North Center. Celelate tranzacţii încheiate de DTZ Echinox reprezintă relocări sau reînnoiri de contracte în locaţii existente. În clădirile de birouri din Bucureşti durata medie a unui contract este de 3-5 ani. În funcţie de suprafaţa închiriată, de perioada contractului sau de faza în care a ajuns construcţia unui proiect nou (în cazul pre-închirierilor) bonusurile oferite de proprietar îmbunătăţesc nivelul chiriei contractuale. Aceste bonusuri constau în luni de chirie gratuită sau contribuţie din partea proprietarului la viitoarele lucrări de partiţionare a spaţiului închiriat şi înlesnesc procesul decizional al chiriaşilor. În 2012 volumul net al închirierilor de spații de birouri (cuprinzând închirierile de spații noi, pre-închirierile și prelungirile de contracte) a fost de 154.000 mp, cele mai multe tranzacţii concretizându-se în trimestrul al doilea al anului. Pentru 2013 se estimeaza un volum al închirierilor apropiat de cel înregistrat în 2012, de maximum 170.000 - 180.000 mp, cu menţinerea unei ponderi semnificative din volumul total al spaţiilor închiriate a contractelor de pre-închiriere. (sursa: economica.net)