Să luăm Londra de exemplu. Locurile flexibile de lucru au crescut enorm, cu 42% numai anul trecut.  Peste o sută de noi centre de afaceri au luat ființă. Acesta este doar vârful aisbergului. Moscova este pregătită să lanseze cincisprezece proiecte majore de co-working în 2019, cuprinzând 46.000 de metri pătrați de noi spații flexibile.
În Europa Centrală și de Est, cererea de spații moderne de birouri este, de asemenea, puternică.

Cererea ridicată conduce, de asemenea, la o activitate de dezvoltare puternică, cu aproximativ 6 milioane de metri pătrați care urmează să fie finalizați în următorii trei ani, ridicând stocul de birouri modern al regiunii la 21,1 milioane de metri pătrați. Aceasta înseamnă o rată anuală de creștere de aproape 9%, prin urmare, păstrarea chiriașilor ar putea deveni o provocare în viitorul apropiat, iar proprietarii ar trebui să se concentreze asupra satisfacției chiriașului.


Cheia succesului este de a construi relații cu chiriașii dvs. și aici tehnologia vine în întâmpinare pentru a asigura o experiență digitală bazată pe consumator. Companiile mari și mici pot beneficia de asigurarea pentru viitor a clădirilor lor. Între timp, spațiul flexibil este cuvântul vehiculat de toți și inima problemei totodată. Cei care înțeleg acest lucru vor avea de câștigat.

Aplicațiile vor contribui la implicarea clientului
Inovația schimbă întreaga realitate imobiliară. O mare parte din acestea se concentrează asupra chiriașului în cazul spațiilor de birouri sau al așteptărilor utilizatorilor în sfera rezidențială. Aplicațiile au un rol important și sunt utilizate pe scară largă în marketing și promovare. Desigur, acestea trebuie să implice și să păstreze utilizatorul. Iar dacă fac asta, ele sunt un instrument de o valoare inestimabilă pentru chiriași și proprietari.

În mod ideal, ați vrea să centralizați totul într-o aplicație: de la serviciile clădiri la experiența comunității. Tehnologia open-platform permite utilizatorilor să facă practic orice în prezent. Companiile se pot conecta digital, din orașe și țări diferite. În plus, forța de muncă tânără se bazează pe smartphone în orice activitate, iar acesști tineri vor reprezenta peste 60% din forța de muncă până în 2021.

În lumea imobiliară, misiunea este reprezentată de satisfacția și retenția clienților. Numai în acest fel vor crește veniturile.