Site web: www.frarominternational.ro
Număr de telefon: +40 75 210 2107
Frarom Internațional Est, prin magazinul Diqis, este un partener de încredere pentru specialiștii din domeniul HORECA și pentru dezvoltatorii care își doresc dotarea birourilor cu produse durabile.
Despre companie
Frarom Internațional Est - companie cu capital privat român - francez, înființată în anul 1994, la Iași. Suntem distribuitori de accesorii și decoruri pentru casă, în game variate (baie, bucătărie, amenajări interioare, amenajări exterioare etc.) și produse pentru segmentul HORECA.
Produsele selectate de echipa noastră de la cei 15 furnizori internaționali ajung pe rafturile a peste 120 hypermarketuri, supermarketuri și magazine de bricolaj din România. De asemenea, avem două magazine proprii între care și Diqis, primul concept store dedicate artei amenajării casei.
Despre Diqis
Diqis este un magazin specializat în vânzarea de obiecte și articole din categoria home decor, art de la table și bucătărie.
Produsele și serviciile noastre vor raspunde exigențelor Dvs. în materie de design, tehnologie și utilitate chiar și atunci când este vorba despre amenajarea unui spațiu de birouri, a unui hotel sau restaurant.
Colaboram cu cele mai cunoscute branduri din domeniu, ca WENKO, PYREX, BRABANTIA, GUARDINI, AMEFA, PENSOFAL, CRISTAL D’ARQUES şi SITRAM.
Vă putem furniza aticole premium din următoarele categorii:
Cum vă putem ajuta?
Dacă aveți un spațiu și doriți să-l amenajați cu produse rezistente și durabile, iată ce vă putem oferi:
De ce să alegeți produsele comercializate de Diqis?
Valentina Bijica
+40 75 210 2107
We use cookies to optimise site functionality and give you the best possible experience.
Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.