Noua cafenea se numeşte Starbucks Reserve Strip Mall şi este brandul high-end al retelei, care mai operează în Londra, Amsterdam şi Moscova.

 

În Capitală, Starbucks a deschis precedenta locaţie în decembrie, la parterul Hanului lui Manuc, ca parte a unei strategii de reluare a expansiunii după mai mulţi ani în care a stat în stand by. Starbucks a recus şi la închideri, afectată de această deciziei fiind cafeneaua din AFI Palace Cotroceni.

 

Planurile ameri­canilor sunt ca în următorii cinci ani să ajungă la 35 de cafenele în România. Lanţul american de cafenele a obţinut în 2013 o cifră de afaceri de 7 milioane de euro pe piaţa locală, în creştere cu 20% faţă de anul precedent şi cu 66% peste nivelul din 2010, primul an de criză pentru care există date financiare. Mai bine de jumătate din afacerile companiei în România vin din vânzările de cafea.

 

În cafeneaua deschisă în zona Pipera, compania a anunţă că va comercializa o ediţie limitată, gama Reserve. (Sursa: zf.ro)