Birouri în regim „sharing” (niciun angajat nu are un birou fix, în fiecare zi se poate muta la alt birou), mobilier cu izolare fonică pentru cei care vor să lucreze individual, cafeteria, mase de pingpong, biciclete, saci de box şi darts, scenă şi tobe, ultrabook-uri şi tablete– aşa arată un proiect „pilot” implementat de două săptămâni de consultanţii de la Colliers în propria companie, care numără în prezent 57 de angajaţi. „Valoarea investiţiei este, în medie, de 3.000 de euro per angajat, deci suma investită de noi se ridică în jurul valorii de 170.000 de euro, care se împarte în jumătate pentru partea de mobilier şi arhitectură, iar jumătate în tehnologii. Motivul principal pentru care birourile trebuie adaptate la nevoile generaţiei Y este creşterea productivităţii”, a spus Ilinca Păun, managing director al Colliers. Suprafaţa spaţiului de birouri al Colliers situat în Floreasca Business Park este de 520 de metri pătraţi. Colliers a avut o cifră de afaceri de 3,2 milioane de euro în 2012, în scădere cu 24% faţă de anul anterior. (sursa: zf.ro)