Rezultatele studiului prezintă atât dimensiunea prezenței media la nivelul industriei, cât și cele mai performante proiecte din punct de vedere al aparițiilor în mediul online. 
Agenția a monitorizat presa imobiliară din România, dar și pe cea generalistă, timp de 12 luni. Acoperirea mediatică a clădirilor de birouri a înregistrat în această perioadă un număr de 2.300 de articole. Studiul analizează proiecte de clădiri de birouri finalizate sau în curs de dezvoltare și promovate pe piață. Suprafața proiectelor care fac obiectul raportului depășește 700.000 m2, iar valoarea totală a investițiilor este de peste 1 miliard de euro.


Deși prezența în media a dezvoltărilor de birouri a înregistrat o creștere comparativ cu anii trecuți, se înregistrează totuși o prezență mai slabă cantitativ comparativ cu a altor industrii, în ciuda valorii investițiilor și impactului economic și social pe care îl au aceste proiecte. 


Astfel, luând în calcul proiectele prezente în presa online, care depășesc 20.000 m2 suprafață închiriabilă, s-a constatat că șase din cincisprezece însumează 66% dintre articolele de profil publicate.


În această analiză, United a luat în calcul numeroși indicatori în realizarea acestui proiect, printre care unii utilizați de toți specialiștii în comunicare: acoperirea mediatică, cota de piață (market share), procentul de expunere al mărcii în mass-media (Share of Voice), precum și de instrumente proprii de măsurare, puse la punct de către agenție de-a lungul timpului (precum CoPT - Coverage Per Thousand square meter, reprezentând acoperirea mediatică per metru pătrat de proiect).
 
Proiectele analizate sunt: AFI Business Park, Anchor Plaza Metropol, Bucharest One/Globalworth Tower, City Offices, Globalworth Campus, Green Court, Hermes Business Campus, Metroffice, Oregon Park, Orhideea Towers, Sema Parc (New Project), The Bridge, The Landmark, The Mark, Timpuri Noi Square. (sursa: United)