Lucrarile de reamenajare pentru spatiul de peste 2.000 de metri patrati au fost finalizate in mai putin de doua saptamani, noul concept dispunand de insule de testare si demo pentru clienti.

 

Acestia pot comanda produsele online sau sa le rezerve pe site, urmand sa le ridice din show room-ul din Iulius Mall, scrie Mediafax.

 

"Nu am investit intr-un magazin in Palas din cauza costurilor mari de locatiune care nu ne-ar fi putut permite sustinerea promisiunii de a oferi cel mai mic pret din Romania. In plus, distanta mare fata de parcare ar fi fost si ea un impediment. La Iulius Mall avem parcare chiar in fata magazinului care reprezinta un avantaj fata de un showroom care s-ar fi aflat in Palas, a declarat intr-un comunicat Dan Ostahie, CEO Altex Romania.

Clientii au la dispozitie in magazin circa 16.000 de produse, fiind deserviti de 30 de angajati.

Altex Romania, cu o retea de 75 de magazine la nivel national, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 250 milioane euro, in crestere cu 15% fata de 2013.

 

Principalii concurenti ai Altex sunt eMag, Flanco, Domo, precum si Cel.ro sau PCGarage.ro. (sursa: wall-street.ro)