Carmen Sylva Business Center

Imagini
Hartă
Vedere stradală
Deschideți Street View
905360 Eforie Sud, Str. Negru Voda 24

Cost chirie birouri (m2 / lună + TVA)

4  -  5 €

Birou disponibil:

1.500 m2

Geodate
Clasa clădirii de birouri: Clasa A
Status proprietate: Existentă
Spațiu total de birouri: 2.643 m2
Birou disponibil: 1.500 m2
Informații financiare
Cost chirie birouri : 4  -  5 €/m2/lună + TVA
Calculator Chirie »
Parcare
Tip parcare Spații Cost parcare
Parcare exterioară 5
Subsol 14
Este o cladire multifunctionala, care are un regim de inaltime: S2+S1+P+2E; Suprafata desfasurata totala de 3300mp si o suprafata utila totala de 2643mp. Constructia se incadreaza la CATEGORIA 'C' DE IMPORTANTA (conform HGR nr.766/1997), pentru cladiri de birouri, si la CLASA 'III' DE IMPORTANTA (conform Normativului P100/06).
Cladirea va gazdui functiunea de baza (spatii de birouri) precum si functiuni complementare specifice unui centru de afaceri contemporan, organizate in cele 5 niveluri dupa cum urmeza:
-PARTER: zona receptie, birouri (cu grup sanitar individual si chicineta), grupuri sanitare de nivel,inclusiv un grup sanitar pentru persoane cu dizabilitati, circulatii (holuri, scari, lifturi), etc; -ETAJE 1+2: birouri (cu grup sanitar individual si chicineta), circulatii (holuri, scari, lifturi), etc; -SUBSOL 1: birou tip open-space, sali de conferinta, cantina + zona bucatarie, grupuri sanitare de nivel,garderoba, circulatii (holuri, scari, lifturi), curte privata pentru activitati in aer liber, etc; -SUBSOL 2: parcare subterana (acces cu platforma hidraulica), spatii tehnice si circulatii (holuri, scari, lifturi).
Aceasta cladire poate sa aiba diferite functiuni:
- Cladire de birouri, sediu administrativ regional pentru o multinationala
- Cladirea poate fi transformata in spital, centru de recuperare, etc.
- Sediu pentru o institutie publica.
 Cladirea este complet utilata si functionala (birouri echipate, bucatarie echipata, restaurant complet echipat, etc.)
  • Bar
  • Cantină
  • Centru de conferinte
  • Parcare pentru vizitatori
  • Restaurant
  • Spaţiu de depozitare în garaj
  • Transport public
Detalii tehnice
  • Sistem antiincendiu
  • Podea înălţată
  • Sistem termoficare
  • Tablou distribuție IP
  • Detectoare de fum/incediu
  • Control acces pe zone
  • Izolare fonică
  • Mochetă
  • Supraveghere video (CCTV)
  • Tablou de distribuție
  • Tavan fals
  • Fibră optică
  • HVAC
  • Cameră server
  • Sistem modern de telecomunicații
  • Spații sociale
  • Sistem de alarmă
  • Spații de depozitare la subsol
  • Ventiloconvectoare cu 2 țevi
  • Compartimentare
  • Finisaje de calitate
  • Sprinklere
  • Încălzire centrală
  • Control acces
Metri
  • Contoare individuale
  • Contoare
Ferestre
  • Ferestre care se deschid
Servicii asigurate în clădirea
  • Pază
  • Chicinete complet echipate
  • Administrație și management proprietate
  • Recepţie
  • Deszăpezire
  • Pază permanentă
  • Accesibilitate pentru persoane cu dizabilități
Alimentare electrică
  • Generator de rezervă
  • Generator de urgenţă
Lift
  • Lift

Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Clădiri de birouri recomandate

Cookie settings icon

Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.

Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.


Cookie-uri necesare

Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.