Ideea extinderii brandului, de la Openville la Iulius Town, a fost insuflată de aprecierea deosebită pe care o au timișorenii față de Iulius Mall, care s-a impus, încă de la inaugurarea sa din 2005, drept lider al ofertei de shopping din regiune, un reper al oraşului şi unul dintre locurile preferate de petrecere a timpului liber.
 
Proiectul în valoare de peste 220 de milioane de euro, cea mai mare investiţie în real estate din regiunea de vest a ţării, a fost gândit de la început să integreze Iulius Mall Timișoara, completat acum cu funcţiuni de office, retail şi entertainment.
 
Sub noul nume, proiectul urbanistic rămâne neschimbat, menținându-se toate componentele prevăzute inițial: pol regional de business, cea mai mare zonă de retail din vestul ţării, un parc, săli de evenimente şi noi locuri de parcare.
 
Iulius Town va fi orașul din centrul Timişoarei, un proiect de regenerare urbană gândit pentru a coagula comunitatea şi a-i aduce laolaltă pe timișoreni, pe locuitorii din regiune, dar şi pe cei din ţările limitrofe, indiferent dacă vin la birou, la cumpărături, să facă sport sau să se relaxeze.
 
Prima etapă de dezvoltare a ansamblului mixt Iulius Town, aflată în curs de finalizare, va include: 120.000 mp de retail, 450 de magazine, noi branduri, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, trei săli de evenimente, restaurante şi cafenele tematice, 100.000 mp de spaţii office, un tunel auto şi 4.070 de locuri de parcare.
 
Iulius Town include şi un parc superb, care va oferi un adevărat spectacol al naturii indiferent de anotimp. Mii de arbori din specii variate, lac, carusel etajat, locuri de joacă pentru copii şi un patinoar se numără printre atracţiile spaţiului verde. (sursa: Iulius Grup)