„Vom vedea în anii următori firme care se vor duce către oraşe care nu au fost la fel de vizibile. Spre exemplu, avem cereri din partea clienţilor noştri să construim o clădire de birouri la Craiova. Nu o vom face pentru că deocamdată pieţe mai atractive pe acest domeniu sunt Timişoara şi Cluj. Craiova nu este suficient de matură pentru un proiect mai amplu. Dar tocmai pentru că există astfel de solicitări se vede interesul pe care îl au firmele, iar Craiova este bine plasată pe industria auto şi se va dezvolta în viitor“, spune Ovidiu Şandor.

El este de părere că zona de vest a ţării s-a dezvoltat puternic în ultimii ani tocmai datorită faptului că autostrăzile au fost la vest de România, şi nu în ţară.

„La Timişoara s-a simţit întotdeauna faptul că Ro­mânia nu are autostrăzi. Vestul României a fost preferat deoarece nu există drumuri bune către alte regiuni ale ţării. Dacă am fi avut autostrăzi, componentiştii s-ar fi dus din start în Moldova pentru că exista mai multă forţă de muncă şi mai ieftină. Efectele noii autostrăzi se vor simţi acum la Sibiu şi Braşov şi aşa mai departe.“ El spune că din costurile unei companii, birourile repre­zintă numai 10%, iar factorul determinant este resursa umană şi costul cu angajaţii, motiv pentru care Bucureştiul are acum o concurenţă tot mai mare din partea celorlalte oraşe din ţară.  (sursa: zf.ro)