Trei sferturi din clientii hotelului Ibis Bucuresti Nord calatoresc in interes de afaceri.

 

"Oaspetii Ibis Bucuresti Gara de Nord, in medie, stau la noi 1.4 nopti si lucreaza 5-6 ore chiar din hotel, unde isi organizeaza si o mare parte din intalnirile de afaceri. Pana acum, aceste intalniri aveau loc in general in restaurant sau in barul Ibis, deschis non-stop, insa multi clienti ne-au comunicat dorinta lor de a avea la dispozitie un spatiu privat pentru lucru si intalniri de afaceri, spatiu care sa fie configurat pentru business. Lansam [email protected] exact pentru a raspunde acestor nevoi – le asiguram clientilor de business acces temporar la un birou privat, cu accesorii si servicii similare cu oricare centru de afaceri. Practic, oaspetii Ibis vor putea rezerva nu doar o camera de hotel, ci si un birou personal care sa le fie la dispozitie in timpul calatoriei", spune Calin Ile, director general al hotelului Ibis Nord.

 

Spatiile de birouri private includ birou, accesorii de birou si conexiune de internet WiFi, apa, cafea sau ceai si o gustare, servicii de secretariat (printare, transmitere fax, rezervari) si reducere de 15% in barul si restaurantul hotelului.

Noul serviciu va fi testat in premiera in hotelul Ibis Bucuresti Gara de Nord, pana la 30 iunie 2015.

 

Ibis Bucuresti Gara de Nord este cel mai mare hotel al retelei in Romania si a fost primul hotel deschis de Ibis in Romania, in 2004. Hotelul are 250 de camere, 8 sali de conferinte cu capacitate intre 20 si 150 de locuri, un restaurant cu specific de bistro frantuzesc, bar deschis non-stop si parcare de 80 locuri. (Sursa: wall-street.ro)