Pentru ca informațiile cuprinse în acest eveniment să fie complete, se va discuta si despre ultimele norme legislative ce au efect asupra produselor și producătorilor români. Organizatorul invită, așadar, la aceeași masă reprezentanți ai instituțiilor publice, reprezentanți ai marilor lanțuri de magazine dar și reprezentanți ai lanțului scurt de apovizionare să își expună punctul de vedere cu privire la efectele legii 150/2016 asupra comerțului autohton.

Conferința va debuta la ora 10:30 și se va desfășura conform următorului program:

 

10.00 – 10.30 Bun venit cu cafea și patiserie caldă

Panel 1 (10:30 – 15.10)

- Fabricat în România: Prezentarea mediului de business autohton și a evoluției lui in ultimii 10 ani.

- Ce piețe de desfacere există pentru producătorii români? Riscuri și oportunități

- Consolidarea și dezvoltarea brand-urilor românești Programe guvernamentale de susținere și dezvoltare a micilor producători

- Sesiune de întrebări

- Oportunități de viitor

- Mândru producător în România!

- Dezvoltare prin turism 100% românesc

- Efectele legii 150/2016 asupra producătorilor români și a lanțurilor de magazine

- Sesiune de întrebări

 
Panel 2 – Brand-uri de succes autohtone (15.30 – 18.30)

- Tradiție și inovare în afaceri

- Modele de business de urmat

- Cum revigorezi un brand tradițional?Câteva exemple care ne inspiră.

- Sesiune de întrebări

- Cât de vandabile sunt pe piețele externe, produsele și serviciile cu Eticheta „Fabricat în România”

- Campanii de promovare de succes

 
18.15 – 18.30 Încheierea evenimentului


 
Eveniment susținut de: Fin-Expert, Birouinfo.ro, Officerentinfo.ro, Depozitinfo.ro, Warehouseinfo.ro
Taxa de participare este 150 ron/ 1 pers, iar inscrierile se pot face la [email protected]
Pentru oportunități legate de speech, promovare si parteneriate, vă rugăm contactați organizatorul pe adresa: [email protected]. (Sorina ȚÎRCĂ, Connect Events, m: 0773 954 930)
 

Despre Connect Events


Connect Events s-a născut din dorința de a realiza pe piața din Romănia evenimente și cursuri “altfel”. Compania a reușit de-a lungul timpului să realizeze o serie de cursuri care s-au evidențiat prin noutatea tematicilor dar și prin adaptarea lor perfectă la noua realitate a mediului de business autohton. Connect Events  ințelege că mediul dinamic în care ne dezvoltăm activitatea, este în permanentă schimbare și că nevoile de perfecționare din cadrul departamentelor unei companii au devenit tot mai specifice. Din dorința de a realiza programe care să cuprindă informații complete legate de principalii piloni ai unei companii, Connect Events a lansat în 2015 seria programelor Master Class dedicate departamentelor de management, marketing, vânzări și departamentului financiar. Obiectivul acestor programe este să răspundă rapid unor necesități imediate și să ofere participanților încrederea și cunoștințele necesare pentru derularea cu succes a activității lor. (sursa: Connect Events)