Birouri Dorobanti

Imagini
Hartă
Vedere stradală
Deschideți Street View
010578 București, Calea Victoriei

Cost chirie birouri (m2 / lună + TVA)

10  -  12 €

Costuri întreținere (/m2 / lună + TVA): 1 €

Birou disponibil:

1.450 m2

Spațiu birou minim de închiriat: 120 m2

Geodate
Clasa clădirii de birouri: Clasa B
Status proprietate: Existentă
Spațiu total de birouri: 1.450 m2
Spațiu birou minim de închiriat : 120 m2
Birou disponibil: 1.450 m2
Grad ocupare: 0%
Informații financiare
Cost chirie birouri : 10  -  12 €/m2/lună + TVA
Costuri întreținere: 1 € /m2/lună + TVA
Perioada minimă de închiriere: 1 lună
Calculator Chirie »
Parcare
Tip parcare Spații Cost parcare
Description
Office building of 1,200sq m built GF+1+ Attic, in excellent condition
The ground floor is partially rented to a restaurant, the rest of the building being rented 100% for office.

Location
Is situated downtown, in the Capital area, with direct access from Washington Street, well connected towards Romana Square and Aviatorilor Square

Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Clădiri de birouri recomandate

Cookie settings icon

Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.

Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.


Cookie-uri necesare

Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.